تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۲
حسینعلی شهریاری گفت: استکبار جهانی با تمام ایادی داخلی و خارجی همیشه به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به بهانه های مختلف مردم را به خیابان ها می کشاند که در حوادث اخیر دعوت به آرامش از سوی بزرگان و علما باعث عصبانیت ضد انقلاب شده است.
سناریو فتنه های اخیر از خارج کشور طراحی شده/مواضع بزرگان و علما ضد انقلاب را عصبانی کرده است
به گزارش عصرهامون حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور عامل تمام این حوادث را گروهک های ضد انقلاب و سلطنت طلب دانست و افزود: سناریو این فتنه ها در خارج از کشور طراحی می شود.

وی با اشاره به اقدامات تروریستی روز جمعه در زاهدان افزود: گروهک جیش الظلم هر از چند گاهی در استان شرارت هایی می کند و اینبار در صف نمازگزارن جمعه وارد و با سر دادن شعار و تیراندازی به سمت پاسگاهی که در منطقه بوده دست به اغتشاش و شورش زدند که تعدادی از ماموران نیروی انتظامی و نمازگزارن نیز مجروح شدند.
 
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه تعدادی از سپاهیان و بسیجیان در حوادث  اخیر زاهدان به شهادت رسیدند تصریح کرد: یکی از این شهدا از برادران بسیجی اهل سنت بود و باز هم خون شیعه و سنی در هم آمیخته شد.

شهریاری مردم استان را مردم آگاه و هوشیاری خواند و خاطر نشان کرد: با حفظ آرامش می توان مانع تحریک احساسات شد تا طراحی دشمن با شکست مواجه شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اذعان داشت: بزرگان و علمای تشیع و اهل سنت مواضع خود را شفاف به مردم اعلام  و آن ها را به آرامش دعوت کردند و همین موضوع باعث عصبانیت دشمن شده است.

شهریاری بیان کرد: باید مراقبت کنیم تا دشمنان بهره برداری نکنند و خون مردم استان به ناحق ریخته نشود و اجازه ندهیم که گروهک های ضد انقلاب در بین آنها نفوذ و نظیر این اتفاقات تکرار شود.
وی  آتش زدن اموال عمومی، از بین بردن آمبولانس، ماشین آتش نشانی و بیت المال را عملی قبیح خواند و افزود:  مردم باید هوشیار بوده تا دشمنان سوء استفاده نکنند و فرصتی به گروهکهای ضد انقلاب در استان داده نشود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcirzaz5t1awv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما