تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۲
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار:

ایجاد اشتغال برای 179 نفر در بخش صنعت منطقه آزاد چابهار

محمد هدایی گفت: واحدهای تولیدی مستقر در سازمان منطقه آزاد چابهار طی هشت ماه گذشته تنها در بخش صنعت برای ۱۷۹ نفر شغل ایجاد کرده است.
ایجاد اشتغال برای 179 نفر در بخش صنعت منطقه آزاد چابهار
به گزارش عصرهامون محمد هدایی، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: ۸۳ واحد تولیدی فعال در منطقه وجود دارد و طی هشت ماه گذشته نیز ۱۱ پروانه جدید برای واحدهای تولیدی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش تولیدات سازمان منطقه آزاد چابهار طی هشت ماه گذشته از ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال گذشت تصریح کرد: حمایت از واحدهای تولیدی در اولویت و دستورکار این سازمان قرار دارد.
 
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: در مجموع مواد ‌اولیه واحدهای مستقر تولیدی در چابهار به ۲ روش تامین می‌شود؛ گروه اول تولیداتی است که مواد اولیه آن از خارج از کشور تامین شده و در چابهار فرآوری، صادرات مجدد و یا وارد بازار داخل کشور و منطقه آزاد می‌شود و گروه دوم تولیداتی است که مواد اولیه آن به پشتوانه صنایع داخلی از سایر نقاط کشور تامین شده و به واسطه مشوق‌های مناطق آزاد و زیرساخت‌های موجود و در حال توسعه، انرژی ارزان و نزدیکی به بازارهای هدف بویژه همسایگان شرقی در محدوده منطقه آزاد چابهار پردازش، تولید و صادر می‌شود.
 
هدایی توسعه سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در چابهار معلول ۲ عامل ظرفیت‌ها و مشوق‌های ارائه شده توسط این سازمان و موقعیت استراتژیک و قرارگیری در سواحل مکران عنوان کرد و افزود: همچنین تصویرسازی مثبت از آینده چابهار و اثرگذاری این سازمان بر اقتصاد محلی و ملی و تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری برای پروژه‌های تولیدی در جذب سرمایه‌گذاری در منطقه اثر گذار است.
 
انتهای پیام/س
  https://www.asrehamoon.ir/vdcbf8b80rhbswp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما