ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> 2 هزار و 100 واحد مسکن مقاوم سازی شده سیستان وبلوچستان، آماده بهربرداری است | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۴
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان:

2 هزار و 100 واحد مسکن مقاوم سازی شده سیستان وبلوچستان، آماده بهربرداری است

بیک مداح گفت: به مناسبت هفته روستا و عشایر 2 هزار و 100 واحد مسکن روستایی مقاوم در سیستان و بلوچستان، به بهره برداری خواهد رسید.
2 هزار و 100 واحد مسکن مقاوم سازی شده سیستان وبلوچستان، آماده بهربرداری است
به گزارش عصرهامون، بیک مداح مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: امسال 11 هزار و 500 واحد روستایی مقاوم سازی شده در استان توسط بنیاد مسکن احداث خواهد شد که 2 هزار و 100 واحد از این تعداد در هفته عشایر و روستا افتتاح خواهد شد . 
 
وی افزود: این واحدها با استفاده از تسهیلات 100میلیون تومانی در قالب طرح ملی مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی احداث میشوند که با احتساب این تعداد نرخ مقاوم سازی در استان به 55 درصد نزدیک خواهد شد. 
 
بیک مداح همچنین گفت : براساس طرح ملی مقاوم سازی مسکن روستایی تا سال 1410 تمامی 271 هزار و 668 واحد مسکونی در استان نوسازی و دارای استانداردهای لازم خواهند بود.
 
 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، همچنین از افتتاح 4 طرح هادی روستایی با اعتبار 8 میلیارد و 600 میلیون تومان در هفته روستا و عشایر خبر داد و گفت : این طرح ها شامل 26 هزار و 650 متر آسفالت روستایی در روستاهای عادل آباد زاهدان ، سنچولی زهک ، قادر آباد خاش و شکر آباد در میرجاوه است.
 
انتهای پیام/س
https://www.asrehamoon.ir/vdcdof0f5yt0kj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما