کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کشور در سفر به زاهدان؛

اتحاد و انسجام اقوام و مذاهب کشور اجازه نمیدهد دشمن وحدت بین آن ها را دچار خدشه کند

14 مهر 1401 ساعت 13:47

وزیر کشور در زاهدان : دشمنان حاضر نیستند وحدت شیعه و سنی، بلوچ و غیر بلوچ و آرامش استان را ببینند.


به گزارش عصرهامون احمد وحیدی، وزیر کشور در سفر به زاهدان با اشاره به اتفاقات اخیر بیان کرد: در پی حوادث تلخ زاهدان که توسط عده ای آشوبگر منجر به خسارت و تخریب های زیادی به اموال مردم و دستگاه های دولتی و خدمات رسان و باعث جان باختن تعدادی از هموطنان شد، جهت بررسی ابعاد ماجرا به زاهدان سفر کردم.

وی ضمن تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه افزود: حافظان و مدافعان امنیت کشور توسط عده‌ای اغتشاشگر مورد حمله واقع شدند و مردمان بلوچ با حفظ امنیت و مرزها نقش مهمی در تحکیم نظام اسلامی دارند و امیدواریم این آلام و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده برطرف شود.

وحیدی با ابراز امیدواری از امنیت و آرامشی که در حال حاضر در استان برقرار است بر روند توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان وحدت و امنیت شیعه و سنی را نمی خواهند، اذعان کرد: دشمنان چه در قالب دولت‌های حامی تروریست و چه تروریست‌هایی که در آن سوی مرزها هستند، حاضر نیستند وحدت شیعه و سنی، بلوچ و غیر بلوچ و آرامش استان را ببینند. پس همه ما باید دست به دست هم داده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم.

وزیر کشور با اشاره به آغاز هفته وحدت که بر یکپارچگی همه پیروان مکتب دین مبین اسلام تاکید دارد، گفت: همه ما به نبی اکرم(ص) عشق می‌ ورزیم و باید با اتحاد و انسجام نشان داد که هیچ دشمنی نمی‌تواند وحدت عمیق بین طوایف، اقوام مختلف و مذاهب کشور را دچار خدشه کند و توطئه‌های حامیان غربی، صهیونیستی و مزدوران تروریست و تجزیه طلب نخواهند توانست در صفوف بهم پیوسته ما رخنه کنند.

وی با اشاره به تصمیات و برنامه های دولت برای جبران خسارت های ایجاد شده توسط اغتشاشگران و آشوبگران در زاهدان خاطرنشان کرد: آمارهای گسترده ای از تخریب اموال عمومی مردم ارائه شده که باید بررسی و برای آن راهکاری سنجیده و برنامه ما این است که پس از بررسی، تصمیم‌گیری برای جبران خسارت ها انجام شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 151872

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/151872/اتحاد-انسجام-اقوام-مذاهب-کشور-اجازه-نمیدهد-دشمن-وحدت-بین-دچار-خدشه-کند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir