تاریخ انتشار :جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۵
حجت الاسلام والمسلمین مهرالله محمودزاده فهرجی، کارشناس مذهبی گفت: ایادی استکبار از وحدت مردم سیستان و بلوچستان هراس دارند به همین منظور با پیاده سازی هر گونه ترفند و نیرنگی به دنبال بر هم زدن اتحاد و انسجام بین برادران اهل سنت و اهل تشیع هستند.
دشمنان از وحدت ملت ایران هراس دارند/ایادی استکبار با پیاده سازی نیرنگ های مختلف به دنبال ایجاد تفرقه در سیستان و بلوچستان هستند
به گزارش عصرهامون حجت الاسلام والمسلمین مهرالله محمودزاده فهرجی، رئیس اداره تبلیغات شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: مردم امروز سیزدهم آبان ماه بار دیگر حماسه ای آفریدند و با پا نهادن در میدان نبرد به دشمنان اسلام و نظام اسلامی به ویژه ایادی استکبار فهماندند که ملت ایران در برابر این شیاطین هیچ وقت عقب نشینی نخواهند کرد و همچنان مطیع دستور ولی فقیه خود هستند.

وی افزود: مردم با بصیرت ایران به ویژه مردم ولایت مدار شهرستان ایرانشهر در یوم الله ۱۳ آبان با آگاهی بالا حضور حداکثری یافتند و در این فرصت انزجار و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی و آمریکای خیانت کار و خبیث اعلام کردند.

حجت الاسلام محمودزاده فهرجی اضافه کرد: در پی اغتشاشات و آشوب های اخیر دنیای استکبار تمام ایادی خود را بسیج کرده و با توجه به این که دارای برنامه مدون، درست و تعریف شده ای هم ندارند اما با حضور افراد کمونه، تجزیه طلب به دنبال این هستند که از آب گل آلوده ماهی بگیرند و فقط هدف آنان منفعت شخصی خودشان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ایادی استکبار توانایی انجام جریانات حساب شده و تفکر درست و حسابی را ندارند و ملت ایران هم خوب می دانند که این ارازل و اوباش دوست ما نیستند و فقط به دنبال بر هم زدن اتحاد و وحدت بین مسلمانان هستند.

وی اذعان کرد: در حقیقت تاکنون هر کسی به به استکبار جهانی اعتماد کرده نتیجه این اطمینان ضرر دارد شدن به خود شخص بوده و دیگر چیزی عایدش نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین مهرالله محمودزاده فهرجی عنوان کرد: آمریکای خبیث تاکنون در برابر حمله به افغانستان دستاوردی نداشته و با عملی کردن نقشه های خود آسایش و آرامش مردم آن کشور را بر هم زده است.


وی اضافه کرد: امروز همه ملت ایران، قشر عظیم آن جوانان، نوجوانان، دانش آموزان که جز سرمایه های اصلی کشورمان هستند در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور پرشور و باشکوهی داشتند و مجدد اعلام کردند که حامی و پشتیبان و تابع دستور ولی فقیه هستند.

این مقام مسئول ضمن محکومیت اقدام تروریستی در به شهادت رساندن امام جماعت مسجد مولای متقیان(ع)، خاطر نشان کرد: اگر چه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با ایجاد آشوب حجت الاسلام و المسلمین شهرکی را به شهادت رساندند اما باید بدانند که مردم سیستان و بلوچستان  با مشاهده این دسیسه های شوم  دشمن برای ایجاد تفرقه و شکاف میان جامعه مسلمان وحدت و همبستگی خود را بیش از بیش حفظ کرده و انسجام و اتحاد بین برادران اهل سنت و اهل تشیع نسبت به گذشته دوچندان می شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcceiqs12bqp48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما