تاریخ انتشار :جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۱
حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی، مسئول حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان گفت: در حقیقت نظام اسلامی بزرگترین مانع ایادی استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف شوم شان است.
مردم با شناخت درست نباید تحت تاثیر شعارهای پوچ رسانه های معاند قرار بگیرند/ نظام اسلامی بزرگترین مانع سر راه ایادی استکبار برای رسیدن به اهداف شوم شان






به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه مردم ولایت مدار  اعم از شیعه و سنی با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» مسیر میدان قدس تا اداره آموزش و پرورش این شهرستان را طی کردند.


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی، مسئول حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان بیان کرد: روز ۱۳ آبان مناسبت های متعددی دارد که از جمله می توان به روز استکبار ستیزی، تبعید امام راحل به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز اشاره داشت.

وی افزود: خداوند متعال در دو قسمت در قرآن کریم به نبی اکرم(ص) امر فرموده با دو گروه به جهاد برخیزد که گروه اول کفار و گروه دوم منافقین هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمنان از تمام امکانات و میلیاردها دلار برای مبارزه با اسلام و نظام اسلامی خرج می کند که با ایجاد اختلاف بین گروه ها و مذاهب اسلامی بتواند به مقاصد شوم خود دست یابد.

وی با اشاره به این‌ که‌ علمای ما از صدر اسلام از همان سال ها پیش پایبند به وحدت اسلامی بودند، عنوان کرد: بسیاری از جنگ هایی که در جهان اسلام اتفاق افتاده از جنگ های مذهبی استفاده کردند که در حقیقت این ها از مسائل راهبردی دشمنان اسلام است. 

حجت الاسلام رمضانی عنوان کرد: در حوادث اخیر حوادثی رخ داده که دشمنان از امپراتوری رسانه ها استفاده کردند و در واقع از این طریق می خواهند به اهداف شوم خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: معاندین برای رسیدن به منافع شخصی شوم خود به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند که بتوانند از این آب گل آلود ماهی بگیرند و در اینجا آن چه که مهم است باید مردم ما شناخت درستی داشته باشند و تحت تاثیر شعارهای پوچ دشمنان قرار نگیرند.

مسئول حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان اذعان کرد: دشمنان اسلام در شرایط فعلی دانشگاه، آموزش و پرورش را مورد هدف قرار دادند و نظام اسلامی را بزرگترین مانع بر سر راه اهداف شوم خود می دانند.

وی عنوان کرد: در حقیقت نظام اسلامی بزرگترین مانع برای ایادی استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف شوم شان است.

این مقام مسئول با بیان این که ایران اسلامی از نظر نظامی در حدی قوی شده که تمامی دشمنان اسلام و آمریکا را د  صحنه های مختلف شکست داده و پیروزی را از آن خود کرده است.

مسئول حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان گفت: در روز اخیر شهادت روحانی جوان شهید شهرکی که از روحانیون جهادی بود همگان را متاثر کرد که ایادی استکبار چون چشم دیدن همچنین انسان هایی را در ایران اسلامی ندارند این بزرگوار را در مسجد مولای متقیان مورد حمله تروریستی قرار دادند که این عمل آنان به شدت محکوم می باشد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbz5b88rhbswp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما