تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۵
محمد هراتی گفت: استکبار جهانی تاب دیدن ایران قوی را ندارد و دشمنان با پیاده سازی ترفندهای مختلف از جنگ نظامی با ایران نا امید شدند.
بسیج خدمت گذار ملت ایران است/ دشمنان توان دیدن ایران قوی را ندارند
به گزارش عصرهامون محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت  بسیج طبق فرموده امام خمینی (ره) شجره طیبه  است که بعد از تسخیر لانه جاسوسی نیروهای آمریکایی فعالیت خود در منطقه را افزایش دادند  که بعد از اجرای شوم این دسیسه های دشمنان امام راحل در یک اقدام هوشمندانه فرمان تشکیل بسیج را داد.

وی افزود: در واقع بسیج در همه عرصه ها اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سازندگی،  محرومیت زدایی و اشتغال آفرینی نقش اساسی دارد.


 این مقام مسئول تصریح کرد: بسیج خدمت گذار ملت ایران بوده و لباس خدمت گذاری که امروز بر تن هر بسیجی است نماد خدمت خالصانه و خدا پسندانه این قشر از جامعه می باشد.  

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر اضافه کرد: امسال شعار هفته بسیج این است که بسیج خدمتگزار ملت ایران است  و در این منطقه ۲۵۰ عنوان برنامه جهت اجرا شدن در این ایام تعریف شده که به همت بسیجیان این مرز و بوم اجرایی می شود.


وی عنوان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، توزیع سبد معیشتی به نیازمندان، همایش پیاده روی، میزخدمت، اهدای خون، ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان و همایش اقتدار بسیجیان در قالب گردان های بیت المقدس، امام حسین(ع)، کوثر از جمله برنامه های قابل اجرا در هفته بسیج می باشد.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: بعد از پیروزی انقلاب کشور ایران سبب ایجاد تحولی بزرگ نه تنها در کشور خودمان بلکه در دنیا اسلام شده است و این امر سبب دشمنی استکبار جهانی با ما شده است.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی تاب دیدن ایران قوی را ندارد و دشمنان با پیاده سازی ترفندهای مختلف از جنگ نظامی با ایران نا امید شدند و در  شرایط فعلی تمرکز آنان طرح نقشه هایی در زمینه جنگ نرم است.


انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdzs0fsyt0ko6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما