تاریخ انتشار :شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۳
نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج این نیروی ارزشی را حاضر و آماده در همه عرصه ها و صحنه ها عنوان و لازمه توسعه و پیشرفت را استفاده از ظرفیت بسیج برشمردند.
بسیج نیروی حاضر در همه صحنه ها است/ لازمه رفع محرومیت و توسعه و پیشرفت استفاده از ظرفیت بسیج
اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با عصرهامون ضمن گرامی داشت هفته بسیج این هفته را به بسیج مردان تبریک و گفت: بسیج را می توان نیروی حاضر در همه صحنه ها و عرصه ها بیان کرد.
 
وی نقش بسیج را در عرصه جهاد آبرسانی ، مدرسه سازی و محرومیت زدایی پر رنگ عنوان کرد و تصریح کرد: لازمه رفع محرومیت و توسعه و پیشرفت استفاده از ظرفیت بسیج است.
 
هفته بسیج فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و روح بسیجی در بین آحاد ملت
 
حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد : بهترین تعریف از بسیج کلام امام خمینی است که فرمودند "بسيج، ميقات پا برهنگان و معراج انديشه پاک اسلامی است که تربيت يافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند".
 
وی افزود: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و روح بسیجی در بین آحاد ملت، مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است. 
 
شهریاری تصریح کرد: این هفته را به محضر دلاور مردان و شیر زنان غیور و جان برکف بسیجی و پاسداران غیرتمند جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.
 
انتهای پیام
  https://www.asrehamoon.ir/vdchxxnzk23nmkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما