تاریخ انتشار :شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۱
بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی رحمه الله در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.
مراسم اقتدار بسیج در پنجم آذر سالروز تشکيل بسيج مستضعفين
به گزارش عصرهامون به نقل از شستون؛ به مناسبت گرامیداشت 5 آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین که به فرمان امام خمینی(ره) صورت پذیرفت، به همت سپاه شهرستانی سراوان مراسم اقتدار بسیج با حضور سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان و جمعی از مدیران و مسئولان و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

سردار ظریفی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: همایش اقتدار بسیج پیامهای متفاوتی در بر دارد، پیامش برای دوستان این است که بسیج و بسیجیان در همه ابعاد پشت نظام و دولت بوده و هستند و هرجا که نیاز باشد همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس و سایر موقعیت ها و مکانها از جمله محرومیت زدایی و مهار کرونا و غیره حضور یافتند و پیروز شدند. بیش از پیش آماده و حاضرند. 
 
وی در خصوص پیام این همایش برای دشمن، افزود: طبق فرمایشات امام انقلاب، آمده است: هر جا که جمهوری اسلامی به بسیج نیاز داشته باشد و بسیج پشتوانه انقلاب باشد، هیچ کشور و قدرتی نمی تواند ضربه ای به نظام و انقلاب اسلامی وارد کند.

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdcc41qs02bqp08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما