تاریخ انتشار :شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۸
احمد رازدار،گفت: دشمن قصد دارد با استفاده از مسئله نفوذ چهره بسیار را در بین مردم سیاه نشان دهد در حالیکه بسیج خدمتگزار به مردم است.
دشمن می خواهد بسیج را در بین مردم کمرنگ کند/نفوذ مسئله مهمی است که فرماندهان  ومدیران باید روی آن حساس باشند
به گزارش عصر هامون احمد رازدار کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگارچهاربهاران،بیان کرد:بیانات امروز رهبر معظم انقلاب تداعی کننده راه روشنی است که در انتظار انقلاب اسلامی است و همینطور ناامیدی زیاد برای دشمنان انقلاب است.
وی با بیان ایکه فضای مجازی بستری برای پمپاژ دروغ و ناامیدی برای جامعه است،خاطرنشان کرد:دشمن بعد از اینکه دید در فضای حقیقی راه به جایی نخواهد برد استراتژی خود را عوض کرده و در جنگ نرم و فضای رسانه قصد ناامید کردن جامعه و همانطور که رهبر انقلاب در بیاناتشان فرمودند تحمیل برجام های دیگر را در دستور کار خود قرار داده اند.
 
رازدار بسیج را یک قدرت الهی برای انقلاب اسلامی دانست،و تصریح کرد: اگر امروز می بینیم انقلاب اسلامی ما بعد از چهل و اندی سال به این نقطه از پیشرفت رسیده قطعاً به علت وجود شجره طیبه مانند بسیج است بسیجی که همان مردم جمهوری اسلامی ایران است.
 
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمن به دنبال خراب کردن چهره بسیج در بین آحاد مردم است،یادآور شد:همانطور که رهبر انقلاب امروز هشدار داد‌،نفوذ مسئله ی مهمی است که مدیران و فرماندهان بسیج باید نسبت به آن حساس باشند.
 
وی ادامه داد:چرا که دشمن با لباس بسیج و با نام بسیج قصد دارد این شجره طیبه را در بین مردم سیاه نشان دهد در حالی که بسیج خدمت گزار مردم در همه ی عرصه ها بوده است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcdns0foyt0ko6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها