تاریخ انتشار :جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۹
محمد هراتی گفت: در حقیقت در هر کشوری که اثر ندای بسیج طنین انداز شده دشمنان از آن دور می شوند.
اگر بر كشوري نواي دلنشين تفكر بسيجي طنين انداز شد چشم طمع دشمنان کور می شود
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر امروز در مراسم برگزاری نماز جمعه به مناسبت هفته بسیج سخنرانی داشت. 

در این مراسم محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: از امام جمعه و ستاد اقامه نماز جمعه و سخنانی که پیرامون هفته بسیج ایراد داشت تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: چهل و سومین سالروز بسیج را خدمت همه ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم و هفته بسیج امسال مزین به شعار بسیج خدمتگزار مردم ایران و پاره تن مردم است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تشکیل بسیج در پنجم آذر ماه سال ۵۸ یعنی سپردن سرنوشت کشور و انقلاب به دست جوانان این مرز و بوم که در حقیقت آنان لشکر های مخلص خدا بوده که در حال حرکت به سمت قله های عالی هستند.

وی اضافه کرد: در حقیقت در هر کشوری که اثر ندای بسیج طنین انداز شده دشمنان از آن دور می شوند.

هراتی خاطرنشان کرد: در واقع ولایت مداری و ولایت محوری، انجام عمل صالح و پرهیزگاری، ایثار و شهادت، مقاومت، زمان شناسی، امید آفرینی و امید آفرینی از القاب بسیج هستند. 

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: در عرصه های دفاع سخت در دوران هشت سال دفاع مقدس وجود بسیج معجزه اش را به همگان نشان داد.

وی اضافه کرد: شهرستان ایرانشهر تعداد بالغ بر ۹۰۰  نفر بسیجی در دوران دفاع مقدس به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند و این انقلابی بودنشان را می رساند.

این مقام مسئول عنوان کرد: از حمله اقدامات بسیج می توان به مواردی چون دیدار با خانواده شهدا، احداث مدرسه در بخش دامن، فعالیت در عرصه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی و فعالیت در عرصه جنگ نرم و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و میز خدمت جهادی و انقلابی، خنثی سازی جنگ جهانی شناختی، آموزش های سواد رسانه حضوری و مجازی، تولید محتوا، اردوهای جهادی و راهیان کوثر، برگزاری کارگاه های اشتغالزایی، مسابقات فرهنگی، گروه های سرود، برگزاری یادواره های شهدا اشاره داشت.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchwxnz623nmkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما