تاریخ انتشار :شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۸
بسیج در عرصه های سازندگی، علمی، فرهنگی و... با قدرت و پشتیبانی مردم در بعد از انقلاب اقدامات سازنده و ارزشمندی انجام داده است.
ممکن ساختن ناممکن  با تکیه بر قدرت الهی/ بسیجی مظلوم واقع میشود ولیکن جلوی ظلم را میگیرد
به گزارش عصرهامون به نقل از  تفتان ما، سکینه چشک کارشناس مدرس و کارشناس علوم سیاسی گفت: از دلایل تمرکز دشمنان به کشورهای خاور میانه و مخصوصا ایران قرار گرفتن رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان پایگاه غرب که بازیچه دست استکبار بوده و برای برهم زدن و ایجاد ناامنی در منطقه فعالیتهایش را اعمال می کند و از هیچ نیرنگی دشمنان برای ضربه زدن دریغ نمیکنند.

چشک بیان کرد: ایران کشوری استکبار ستیز و سلطه ناپذیر بوده و تنها راه سلطه بر کشور فلج کردن و تحت سلطه قرار دادن کشورهای همسایه می باشد لذا شش کشور وجود دارد که پس از تسلط بر آنان بر ایران ضعیف شده پیروز میشوند عراق،سوریه،لبنان،لیبی،سودان و سومالی کشورهایی هستند که دشمن باور دارد با ضعیف قرار گرفتن این کشورها ایران نیز ضعیف خواهد شد لذاسیاست هایی در سه کشور عراق، سوریه، ولبنان انجام گرفته و کارهای بزرگی بوده که منجر به قطع دست امریکا از این کشورها شده است.

سکینه چشک مدرس و کارشناس علوم سیاسی عنوان کرد: شأن و منزلت بسیج از یک سازمان وبالاتر بوده بسیج به عنوان یک فرهنگ، گفتمان و تفکر که عبارت است از خدمت بی منت و بی تظاهر که کارش مقدس و برای رضای خداست و هنگامی که امری برای رضای خداوند باشد پیروزی آن قطعی و صددرصد می باشد.

چشک اظهار کرد: نسل جوان ما دوران جنگ و انقلاب را ندیده  و شناختی ندارد ما با تبیین و روشنگری می توانیم شاخصه های دوست و دشمن را برایشان نمایان و نسل جوان را از دامان فتنه ها و بلایای دشمن نجات دهیم و اکنون با گسترش و همه گیری فضای مجازی باید این وظیفه خطیر را به نحو احسن انجام بدهیم و اگر غفلت شود دشمن این کار را انجام خواهد داد.

چشک گفت: مردم باید ابتدا نسبت به دشمن شناخت پیدا کنند آمریکا از دیرباز دشمنی خود را با نظام و این مملکت آشکار کرده و قابل اعتماد و مذاکره نخواهد بود چرا که حیله گر و پایبند به تعهداتش نیست و خیر خواهی برای ملت ما ندارد جنگ نرمی که دشمن  برای برهم زدن ذهن مردم علیه نظام و اسلام شروع کرده هوشیاری و آگاهی بیش از پیش مردم و جوانان با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری را میطلبد.

سکینه چشک با اشاره به نقش بسیج در کشور افزود:  پایه اصلی حرکت کشور بسوی وضع مطلوب و توفیق در حل مشکلات بر انجام و استحکام درونی و تمرکز انرژی در داخل کشور بناشده و نقش بسیج در عرصه های مختلف مظهر عظمت ملت نیروی کار آمد درونی کشور دانسته اند در پیچ تاریخی و در حساس ترین مرحله تاریخ قرار داریم اقدام در راستای ساخت درونی به ضرورت حیاتی برای نظام اسلامی تبدیل خواهد شد بسیج که دیروز در لباس رزم به کشور خدمت میکرد پس از جنگ در قالب سازندگی و هم اینک در جنگ نرم و تحریم اقتصادی با رویکرد علمی و فرهنگی وارد میدان کارزار شده و توانسته محیطی سالم و پرورش یافته مطابق با آموزه ها و ارزش های دینی فراهم کند.

چشک گفت: قبل از انقلاب اقدامات بسیجی بود لذا خیلی کم مثل قیام شیخ محمد خیابانی در تبریز، محمد تقی خان  درمشهد، میرزاکوچک خان جنگلی، رئیسعلی دلواری که اینها به نحوی بسیجی بوده و از دشمن نترسیده اند و به دشمن فرصت ندادن و قیام کردند و در راه آرمانهای خود کشته شدند بسیج بعد از انقلاب اقدامات چشمگیری انجام داده که از خود برای مردم مایه میگذارند و برای  برقراری امنیت از هیچ کاری دزیغ نمیکنند مظلوم واقع می شوند تا جلوی ظلم را بگیرند.

انتهای  پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdci3paz3t1aw52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها