تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
در راستای کاهش محرومیت تنها بندر اقیانوسی کشور؛

توسعه فضاهای ورزشی محلات در دستور کار مدیریت شهری چابهار

در راستای توسعه زیرساخت‌ها و کاهش محرومیت توسعه سرانه فضاهای ورزشی در سطح محلات و خصوصا حاشیه شهر چابهار از اهداف اعضای پارلمان شهری است.
توسعه فضاهای ورزشی محلات در دستور کار مدیریت شهری چابهار
به گزارش عصرهامون، نقش مدیریت شهری با طیف وسیعی از وظایف عمرانی و خدماتی که دارد، در زمینه توسعه فضاهای ورزشی با هدف تأمین فضاهای لازم برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان و پرداختن به امر ورزش حائز اهمیت است.
 
در عصر حاضر با توجه به گسترش دامنه های استفاده از وسایل و ابزارهای فناوری اطلاعات و تغییرسبک زندگی تحرک شهروندان به شدت کاهش یافته است که همین موضوع باعث کم تحرکی افراد شده است.
 
و عامل موثری برای افزایش بیماری ها شده است و یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری، توسعه سرانه فضاهای ورزشی در سطح محلات و مخصوصا در حاشیه شهرها است.
 
پیگیری توسعه سرانه فضاهای ورزشی در سطح محلات، از اهداف پارلمان شهری شهر چابهار
 
رحیم جدگال، رئیس شورای اسلامی شهر چابهار با تاکید بر تلاش و پیگیری اعضای پارلمان شهری برای ارتقای امکانات رفاهی در محلات شهر چابهار بیان کرد: توسعه  یافتگی به عنوان یکی از شاخص‌های مهم در برنامه ریزی شهری، تغییرات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگي، زیربنایی، رفاهي را در سطح محلات یک شهر نشان می دهد.
 
وی افزود: گسترش‌ شهر چابهار با ساختار فضای نامنسجم و از هم گسیخته موجب تمرکز نامعقول و نامناسب امکانات و خدمات در بخش‌های مختلف شهر چابهار شده است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر چابهار با اشاره به نقش مدیریت شهری که طیف وسیعی از وظایف عمرانی و خدماتی در زمینه توسعه فضاهای ورزشی دارد، گفت: تأمین فضاهای لازم برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان و پرداختن به امر ورزش در محیط شهری امروز از اهمیت خاصی برخوردار شود.
 
وی ادامه داد: يكي از اقدامات و فعاليت‌های شورای اسلامي شهر و شهرداري، توسعه فضاهاي ورزشي و تأمين آن براي رفاه حال شهروندان و گسترش آن در سطح محلات است تا با ايجاد اماكن ورزشي، توسعه سرانه ورزشي شهر به بالاترين سطح ممكن برسد.
 
جدگال اذعان کرد: بخشی از اقدامات شهرداری‌ها در حوزه ورزش، با محوریت ورزش‌های همگانی است که تلاش کرده ایم با برگزاری رویدادها و ایجاد بسترهای مناسب ارتباط دوسویه ای با مردم داشته باشیم.
 
وی افزود: چند محله در شهر چابهار وجود دارد که دارای محرومیت هستند، لذا شورای اسلامی شهر چابهار در ادوار مختلف با پیگیری سعی در کاهش محرومیت در این محلات دارد و در این زمينه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر چابهار خاطرنشان کرد: دغدغه اعضای پارلمان شهری شهر چابهار ایجاد اماکن‌  ورزشی در سطح محلات، افزایش توسعه‌ سرانه ورزشي محلات است و احداث چند باب زمین چمن مصنوعی در راستای توسعه‌ زیرساخت های ورزشی محلات در دست اقدام است که تا پايان سال‌ جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
 انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfymdymw6dtta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما