ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> دشمن با اختلاف اندازی به فکر رسیدن به اهداف شوم خود است سرمایه گذاری کلان دشمنان در راستای ایجاد شکاف مذهبی | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۷
حليمه پیری گفت: اکنون دشمن در مسئله اختلافات قومی و مذهبی بسیار سرمایه گذاری کرده یعنی هدف اش این بوده که شیعه را در مقابل سنی و سنی را در مقابل شیعه قرار بدهد ک مردم را به جان هم بیاندازد و به آن اهداف خودش که برانداری نظام جمهوری اسلامی بوده برسد.
دشمن با اختلاف اندازی به فکر رسیدن به اهداف شوم خود است /سرمایه گذاری کلان دشمنان در راستای ایجاد شکاف مذهبی









به گزارش عصرهامون حلیمه پیری، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: سابقه و پیشینه  کسانی که پرچمدار هدایت هستند همراه با شهدا است و فردای قیامت نیز همین شهیدان شفاعت کننده آنان در محضر خداوند متعال هستند.


وی افزود: اگر به تاریخ مراجعه کنیم در کتاب علامه امینی این موضوع بسیار مشهود است که مشاهده می کنیم بیش از ۱۳۰ شهید برجسته فقیه فیلسوف و عارف، قاری و حافظ قرآن، مجتهد در طول تاریخ به جهت این که علم هدایت را بر دست گرفتند و میراث دار انبیا واولیا الهی بودند  بر خود دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی را عیب ندانسته بلکه یک افتخار بسیار بزرگ دانستند که در راه میدان حق علیه باطل به مبارزه بپردازند.  


وی اضافه کرد: شهیدان در دوران هشت سال دفاع مقدس به گونه ای نقش آفرینی کردند که هیچ وقت حاضر به تسلیم شدن در برابر دشمنان اسلام نشدند. 


این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: کسانی که پرچم هدایت رو به دست می گیرند باید مردم را به ارزش ها دعوت کنند و خودشان باید در این مسیر حرکت کنند تا مردم ببینند.

 
وی عنوان کرد: سابقه روحانیت در جهت پرچم داری و هدایت مردم بسیار زیاد بوده که اکثر آن ها نیز با لباس فاخر به شهادت رسیدند.


پیری عنوان کرد: دشمن روی گزینه هایی کار می کند که بتواند بیشترین خسارت را متوجه نظام اسلامی کند.

 وی اضافه کرد: اکنون دشمن در مسئله اختلافات  قومی و مذهبی بسیار سرمایه گذاری کرده یعنی هدف اش این بوده که شیعه را در مقابل سنی و سنی را در مقابل شیعه قرار بدهد ک مردم را به جان هم بیاندازد و به آن  اهداف خودش که برانداری نظام جمهوری اسلامی بوده برسد.

وی اذعان کرد: یکی از آرمان های شهدا این است که حفظ نظام از واجبات است و باید همه ما در راستای تقویت نظام اسلامی حرکت کنیم و گام برداریم و دشمن رو بشناسیم و مکرش رو بدانیم.

وی افزود: اگر دشمن را شناختیم و دشمن شناخت بودیم و بصیرت داشتیم آن وقت در برابر نقشه دشمن بازی نخواهیم خورد و دشمن شناسی ما باید محکم و استوار  و ثابت قدم در مسیر حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه باشد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcippaz5t1aww2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما