تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
خبرگزاری پلیس سیستان و بلوچستان:

کشف سلاح غیرمجاز در زابل

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 6 قبضه سلاح غیر از نوع کلت کمری و وینچستر در شهرستان زابل خبر داد
کشف سلاح غیرمجاز در زابل
به گزارش عصرهامون به نقل از اوشیدا،جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 6 قبضه سلاح غیر از نوع کلت کمری و وینچستر در شهرستان زابل خبر داد.
سرهنگ " مرتضی جوکار " در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي کسب خبری مبنی بر نگهداری سلاح غیر مجاز توسط افرادی در شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی زابل قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت افراد مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه آنان موفق به کشف 4 قبضه سلاح کلت کمری به همراه 10 عدد فشنگ جنگی و همچنین تعداد 2 قبضه سلاح وینچستر شدند.
سرهنگ مرتضی جوکار تصریح کرد: در این رابطه 2 متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پايان يكي از مهمترین اولويت هاي پليس را برخورد با جرايم خشن اعلام کرد و خاطر نشان کرد: پليس قاطعانه با حاملان و دارندگان سلاح های غیرمجاز برخورد مي کند و از شهروندان می خواهیم، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك در این زمینه مراتب را بلافاصله از طریق تماس با شماره تلفن110به پليس اطلاع دهند. https://www.asrehamoon.ir/vdcdss0fnyt0kk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما