کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور فرمانده تیپ ۱۱۰ سپاه سلمان برگزار شد؛

برگزاری یادواره روحانی شهید "سجاد شهرکی" در خاش

8 آذر 1401 ساعت 12:20

یادواره روحانی شهید "سجاد شهرکی" در حوزه علمیه الزهرا (س) خاش با حضور سردار الماسی فرمانده تیپ ۱۱۰ سپاه سلمان برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری عصر هامون به نقل از تفتان ما، یادواره روحانی شهید سجاد شهرکی با حضور سردار الماسی، حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان خاش و جمعی از طلاب در حوزه علمیه الزهرا این شهرستان برگزار شد.

 سردار الماسی فرمانده تیپ ۱۱۰ سپاه سلمان به تلاش و مجاهدت حضرت زینب س در زندگی اشاره کرد و گفت: ایشان نه تنها برای شیعیان بلکه برای جامعه بشریت نقش اساسی را ایفا کرده اند و در دنیای اسلام سر فصل عظیم و درخشانی را ایفا نموده است.
 لذا عاشورایان نام آن بانوی بزرگوار را همراه با نام امام حسین ع بکار میبردند و مورخان ایشان را شخصیت دوم واقعه کربلا و نام آور فریادگران تاریخ ثبت کرده اند و شاعران از صبر تحمل ایشان دم می‌زنند و علمای علم اخلاق از تقوا ، استقامت ، عفت عصمت و حیای ان بانوی بزرگوار می‌گویند که این نکته ی اساسی است که بانوان ما فرزندان خود را با خصلت های ارزنده ی اخلاقی بار بیاورند.

سردار الماسی با اشاره به اینکه حضرت زینب س رزمنده و مجاهد در مقابل جبهه کفر بود ؛ بیان کرد: هدف و رسالت او رساندن پیام خون و شهادت مظلومان واقعه کربلا بود، آنچنان که انقلابیون آزاده جهان نیز بر آن همیشه تاکید کرده اند و رمز پیروزی اباعبدالله الحسین علیه السلام را در همین رسالت می دانند.

سردار الماسی با اشاره به اینکه مطالعه حیات آن بانوی بزرگوار بهترین الگوی زنان جامعه ی کنونی است، افزود: آن نکته ای که از زن امروز جامعه ما، یک بانوی واقعی میسازد و به اون آبرو و شرف می‌دهد خودسازی است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 153616

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/153616/برگزاری-یادواره-روحانی-شهید-سجاد-شهرکی-خاش

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir