تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۳
این عملیات از ورودی شهر، بلوار معلم با تعویض جداول بتنی فرسوده و جایگزین کردن جداول سنگی آغاز شده و پس از پایان، بحث روشنایی این بلوار که پیشانی شهر سراوان می باشد را تقویت خواهیم کرد و همچنین فضای سبز در این بلوار را بصورت کاشت گل درنظر داریم تا بتوانیم شاهد جلوه زیبای آنها در این بلوار باشیم.
آغاز عملیات بهسازی خیابانها و بلوارها در سراوان
به گزارش شستون؛ سید محمد امین سیدی شهردار شهرستان سراوان در خصوص اجرای ترمیم و بازسازی جداول بلوارها و روکش آسفالت خیابانها گفت: این عملیات از ورودی شهر، بلوار معلم با تعویض جداول بتنی فرسوده و جایگزین کردن جداول سنگی آغاز شده و پس از پایان، بحث روشنایی این بلوار که پیشانی شهر سراوان می باشد را تقویت خواهیم کرد و همچنین فضای سبز در این بلوار را بصورت کاشت گل درنظر داریم تا بتوانیم شاهد جلوه زیبای آنها در این بلوار باشیم.
 
شهردار سراوان افزود: شهرداری سراوان درنظر دارد پس از اتمام کاربلوار معلم، بازسازی بلوار مهرگان را آغاز کند. و همچنین در بحث روکش آسفالت نیز خیابانهای قدس تا انتهای جمهوری، نبوت جنوبی تا سه راهی غفور آباد، خیابان حمزه و سید قطب و همچنین خیابان بهشتی تا چها راه ناهوک در برنامه های پیش رو قرار دارد.
 
سیدی ادامه داد: میزان 320 تن قیر توسط مسکن و شهرسازی دریافت کردیم و در نظر داریم کل معابر محله کهنه قلعه که مساحتی بالغ بر 22000 متر مربع دارد را آسفالت کنیم. طی جلساتی که در فرمانداری شهرستان سراوان تشکیل شد مقرر گردید سوخت کارخانه آسفالت سراوان ماهیانه 29000 لیتر نفت کوره در نظر گرفته شود تا بتواند این کارخانه شروع به کار کند و مساحتی بالغ بر 250000 متر مربع را آسفالت کنیم.
 
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcezx8z7jh8nfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما