تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱
جانشین پایگاه مستقل امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه چابهار:

۶سری جهیزیه تحویل به زوج های واجدالشرایط کم برخوردار جنوب استان شد

ناوسالار یکم پاسدار حامد دوکارد:باتوجه به وجود مشکلات اقتصادی و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج استان تعدادی ۶ سری جهزیه شامل یخچال فریزر ۲۴ فوت،گاز ایستاده،لباسشویی ۱۲ کیلویی پاکشوما، پتو به زوج های کم برخوردار تحویل گردید.
۶سری جهیزیه تحویل به زوج های واجدالشرایط کم برخوردار جنوب استان شد
به گزارش عصرهامون، ناوسالار یکم پاسدار حامد دوکارد جانشین فرماندهی پایگاه مستقل امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران؛ گفت: این افتخار را داریم که در راستای موضوعات مردم داری و مردم یاری که قرارگاه جهادی پایگاه مستقل امام علی(ع) انجام می دهد تعداد ۶ سری جهیزیه را که با همت و مساعد فرمانده پایگاه مستقل امام علی(ع) نیروی دریایی سپاه و همیاری قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی ندسا تهیه شده را تحویل زوج های جوان بدهیم.


 وی افزود: هدف از این کار ترویج فرهنگ ازدواج آسان است و همچنین کسانی که بضاعت کمی در شروع زندگی در این اوضاع اقتصادی دارند تا حدودی مشکلات معیشتی آنان برای جهیزیه کالای اساسی حل شود.



 جانشین پایگاه دریایی امام علی (ع) ادامه داد: در این جهیزیه ها کالاهای ایرانی و اثاثیه اصلی یک ازدواج آسان تهیه شده که قطعاً به افراد واجد الشرایط و از قبل شناسایی شده تحویل  می دهیم .

 وی با ذکر این موضوع که قرارگاه جهادی پایگاه مستقل امام علی(ع) نیروی دریایی سپاه تلاش را بر آن اساس گذاشته که این جهیزیه ها به افراد نیازمند که از قبل مشخص شده برسد،اظهار داشت: این مجموعه در شهرستان های چابهار، کنارک ،زرآباد تهیه و  تقدیم زوج های جوان در این شهر ها خواهد شد.


ناوسالاریکم پاسدار حامد دوکارد تصریح کرد:تانشاالله تلاش می کنیم این امر در سنوات آینده هم در راستای ترویج ازدواج آسان و خرید کالای ایرانی از طریق این قرارگاه و یا از طریق خیرین صورت گیرد و تقدیم زوج های جوان شود تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات معیشتی و اقتصادی آنها را در اول زندگی جبران کنیم .

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgqw9qxak9nu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما