تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۵
حجت الاسلام والمسلمین احمدعلی قاسم زاده گفت: مراقب باشیدامروز دشمن در فضای مجازی درحال بمباران وسیع خبری با تبلیغ دروغ است.
مطالعه تاریخ چراغ روشنی در مسیر آینده خواهد بود/ دشمن از همه ظرفیتش برای تبلیغ دروغ استفاده کرده است
به گزارش عصر هامون، به نقل از چهاربهاران؛ حجت الاسلام والمسلمین احمدعلی قاسم زاده  خطیب جمعه شهرستان چابهار در نماز جمعه این هفته بیان کرد: به جوانان توصیه می کنم که در این زمانی که دشمن با همه توان و ظرفیت خود در حال بمباران تبلیغاتی است تاریخ را مطالعه کند و نظاره کنند که در گذشته چه اتفاقاتی افتاده است و چرا در گذشته شخصیت‌هایی مانند میرزا کوچک خان شکل گرفتند و جانانه برای اعتقادشان جنگیدن جان باختند.

 وی با بیان اینکه متاسفانه ممکن است نسل امروز به تاریخ گذشته آگاهی نداشته باشند، تصریح کرد: یکی از کاستی ها عدم تبلیغ و اموزش درست است تاریخ گذشته است ملتی که نسبت به گذشته خود ناآگاه باشد یقیناً چراغ روشنی در مسیر آینده نخواهد داشت.

 خطبب نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه امروزه مسئولیت سنگین است،افزود: دشمن از همه ظرفیت اش برای تزریق دروغ و فریب افکار عمومی استفاده می کند.

خطیب نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه یکی از مواردی که به این جنگ دامن می زند تبلیغات است ،اظهار داشت: شماگاهی فضاهای مجازی را رصد کنید ببینید این خبیث ها در یک دقیقه چند خبر تولید می‌کند و بعد ببینید این اخبار را در فضای مجازی چگونه منتشر می‌کنند یک بمباران وسیع خبری با تبلیغ دروغ و کذب و اتهام ایجاد می کنند.

 وی با اشاره به روز ۱۶ آذر و روز دانشجو است،تصریح کرد :این نیز یک مکان تاریخی است دانشجویان ۱۶ آذر دانشجویان دینی محور و اسلام محور جانشان را بر این معنا که اصل دین و دیانت و قرآن و اسلام حفظ شود فدا کردند انشاالله که دانشجویان امروز ما نیست دنبال روی همان دانشجویان باشد.

 انتهای پیام‌/ https://www.asrehamoon.ir/vdcevx8zxjh8nfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما