تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۸
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان:

بصیرت، حق شناسی و مقاومت در مسیر حق، نیاز ضروری جامعه اسلامی است

آیت الله مصطفی محامی گفت: بصیرت، حق شناسی، مقاومت، صبر در مسیر و دفاع از حق از نیاز ضروری جامعه اسلامی در طول تاریخ بوده است.
بصیرت، حق شناسی و مقاومت در مسیر حق، نیاز ضروری جامعه اسلامی است
به گزارش عصرهامون، آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مصلای قدس زاهدان با بیان اینکه لزوم این بصیرت و حق شناسی در نسل جوان بویژه دانشجویان بسیار ضروری است، بیان کرد: دانشجویان راهبران آینده کشور هستند که اگر با بصیرت و حق شناسی تربیت و رشد کنند کشور و انقلاب بیمه است.

وی ادامه داد: در تربیت نسل جوان هر چقدر کوتاهی شود، کشور دچار چالش خواهد شد.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه دشمن با شعارهای فریبنده به میدان آمده است، تصریح کرد: کسانی که در سابقه خود بیشترین دیکتاتوری در حق زن را داشته و سرتا پا ظلم هستند شعار عدالت و آزادی زن را سر می‌دهند.

آیت الله محامی با بیان اینکه پیامبر(ص) همواره نگران جامعه بعد خود بود گفت: بعد از رحلت پیامبر(ص)، جامعه از درون دچار مشکل و تشخیص حق بر مردم سخت شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در چنین جامعه‌ای حضرت زهرا (س) اولین کسی بود که برای شناخت حق و اهل حق به میدان آمد و در این راه شهید شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات اخیر سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: آنچه در استان اتفاق افتاد بخشی از اتفاقات اخیر در کشور بود که دشمن با هدف ضربه زدن به امنیت جامعه اسلامی رقم زد.

آیت‌الله محامی، ادامه داد: آنچه در این اتفاقات مهم بود احقاق حق مردم و مطالبات به حق مردم بود که با حمایت مسوولان کشور و عنایت رهبر معظم انقلاب مطالبات تصویب، اجرا و در حال اجراست.

وی با بیان اینکه این اتفاق می‌توانست پایان خوب ماجرا باشد گفت: دشمن آرامش را نمی‌خواهد و همواره بدنبال ایجاد التهاب در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمن از خرابی و کشتن مردم ملتهب نمی‌شود بلکه از این کاسبی می‌کند افزود: باید همگان متوجه حیله‌های دشمن باشیم و با بصیرت، حق شناسی، پرهیز از دو قطبی شدن و التهاب آفرینی و پایداری و مقاومت در راه حق، دشمن شناس باشیم و بر خلاف خواسته دشمن عمل کنیم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfcmdyjw6dtea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما