تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰
در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه خاش مطرح شد؛

تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری راه راهایی از توطئه های دشمن

امام جمعه خاش گفت.همه باید با پیروی از خط مشی ولایت که حکیمانه ودلسوزانه خیرخواه مردم و کشور هستند حرکت کنیم تا دشمن در راه اجرای نقشه هایش ناکامتر از همیشه باشد.
تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری راه راهایی از توطئه های دشمن
به گزارش عصرهامون به نقل ازتفتان ما، نماز جمعه امروز یازدهم آذر ماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش در محل مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

دهقان بیان کرد: با توجه به تاریخ امروز سالروز  شهادت مبارز و حق طلب در عرصه تمامیت ارضی کشور میرزا کوچک خان جنگلی که مقاومت او باعث شد در این راه و برای بدست آوردن آرمایش هایش به شهادت برسد می باشد و مقاومت و شجاعت او در راه تلاش برای حفظ کشور باید الگوی جوانان ما قرار بگیرد.

دهقان به روز معلولین اشاره کرد و گفت: روز معلولین بر اساس قوانین و حمایت و با فراهم نمودن بسترهای کمک و تامین نیازهای این قشر از جامعه در راستای بهبود زندگی بهتر باهدف بالابردن کیفیت زندگی آنها در جامعه اقدامات لازم را نهادهای حمایتی در این عرصه انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان اظهار کرد: ایران پیش از انقلاب در عرصه علم و فناوری صفر بوده که بشکرانه نظام مقدس جمهوری اینک در تمامی عرصه های علمی در جهان با کشورهای پیشرفته رقابت میکند.
باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش و فراگیری علم و دانش که سنگ بنای انقلاب علمی در کشور گذاشته شده همه ی جوانان در تمامی عرصه های علمی باید برای تحقق این مهم  و در راه اعتلا و پیشرفت کشور  تلاش کنند. 

امام جمعه شهرستان خاش افزود: نشست هایی در شهرستان خاش، تفتان، میرجاوه با علما و ریش سفیدان برگزار و بیانیه هایی صادر کردند و اغتشاشات و حمله و دفاع نیروهای امنیتی را محکوم و راه مردم اهل سنت را از اغتشاش کنندگان جدا دانسته اند اینکه نشست های اینچنین صورت گیرد مشکلی ندارد چه بسا چنین نشست هایی مفید واقع شود  و تحریک جوانان را به تظاهرات و انجام اقدامات خودسرانه توسط برخی را از یک سو و از سوی دیگر محکوم کردن و صادر کردن بیانیه نادرست خواندند و مطالبه مسالمت آمیز را حق مردم خواند.

همه باید با تأسی و پیروی از خط مشی ولایت حرکت کنیم که با تدابیر حکیمانه و دلسوزانه خیرخواه مردم و کشور می باشند.

دهقان گفت: استفاده و بهره برداری از منابع خدادادی کشور توسعه رفاه و رفع مشکلات اجتماعی را که در بیانیه ها در راستای مطالبه برحق  مردم  نام برده مشوند با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای مدیریت صحیح گسترش رفاه اجتماعی تبیین اقدامات و تحقق مطالبات مردم ما باید با تأسی از فرمایشات رهبری در کنار ایشان برای تحقق این مطالبات گام برداریم نه در خیابانها با برهم زدن امنیت و ضربه زدن به اموال عمومی برآییم.

وی با اشاره به دفاع نیروهای امنیتی در فرمانداری گفت: اعتراضات مسالمت آمیز آیا حمله به بانک آتش زدن اموال عمومی است.

بیانیه های مطرح شده از سر خیرخواهی نبوده چرا که در اعتراضات هیچ کدام از قانون مطالبه مسالمت آمیز رعایت نشده است.

دهقان به اتفاقات کردستان اشاره کرد وافزود: برای دانستن اتفاقات درآنجا هوشیاری چرا به خرج نمیدهند مردم چرا اهداف و انگیزه دشمنان را با هوشیاری و بصیرت دنبال نمیکنند.

وی در پایان اظهارکرد: صف ما از صف اغتشاشات جداست پس مطالبه آزادی و کشته شدن نیروهای امنیتی برای چیست و بصیرت مردم را خواستار و روشن سازی در عرصه وفاداری به نظام و ولایت را مسئله مهمی دانستند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcg7w9qnak9nu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما