تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۵
مدیرکل اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

بهره برداری از ۳۱۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستا‌های سیستان وبلوچستان

ادهم کرد از راه اندازی ۳۱۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستا‌های سیستان و بلوچستان خبر داد.
بهره برداری از ۳۱۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستا‌های سیستان وبلوچستان

به گزارش عصرهامون، ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گستره هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی را هزار و ۳۵۰ مترمربع عنوان کرد و گفت: از مجموع زمین‌های چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان تنها ۸۰ زمین در سالجاری به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: هدف از راه‌اندازی زمین چمن‌های مصنوعی مینی فوتبال در روستا‌ها افزایش سرانه ورزش بویژه در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از افتتاح ۵۰ خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان در سالجاری خبر داد و افزود: با بهره برداری از خانه‌های ورزش روستایی تعداد این مراکز ورزشی در استان به ۴۱۰ مورد افزایش یافت.

وی در خصوص طرح‌های مهم در حال ساخت این استان تصریح کرد: سالن‌های چند منظوره ورزشی چهار و ۵۰۰ نفری زاهدان، ده کیخا زابل، مهرستان، تلنگ قصرقند، آهوران نیکشهر، سالن فنوج، کوهک زهک، چرک نیمروز، لار زاهدان، ذیلنفان ایرانشهر، گلمورتی دلگان، استادیوم فوتبال کنارک، گل بزرگ راسک، مجموعه ۱۷ شهریور زاهدان، تعویض سقف سالن کنارک، فاز دوم سکو تماشاگران استادیوم چابهار، زمین گل بزرگ بخشان از جمله طرح‌های ورزشی در دست ساخت سطح استان است.

کرد، میز پینگ پنگ، راکت و توپ میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی را از جمله تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستا‌ها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjotevouqeiaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما