تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۴
سایت رسمی اتحادیه جهانی کشتی تیم‌های ایران و آمریکا را مدعی اصلی جام جهانی کشتی دانست.
جام جهانی کشتی آزاد/ تحلیل سایت اتحادیه جهانی از رقابت ایران و آمریکا
به گزارش عصرهامون به نقل از خبرگزاری دانا؛ سایت رسمی اتحادیه جهانی کشتی طی گزارشی مفصل، به بررسی و تحلیل رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ کشتی آزاد پرداخت و در خلال این مطلب، تیم‌های ملی ایران و ایالت متحدۀ آمریکا را مدعیان اصلی قهرمانی دانست.
اتحادیه جهانی کشتی نوشت: جام جهانی بار دیگر در آمریکا برگزار خواهد شد و پس از ۳ سال، شاهد برگزاری این مسابقات هستیم. انتظار می‌رود آمریکا و ایران به عنوان تیم‌های اول و دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، به عنوان ۲ تیم برتر گروه خود راهی دیدار نهایی شوند و در فینال به مصاف هم بروند. ۲ تیم برتر مسابقات جهانی در فینال به مصاف هم بروند زیرا هر ۲ در گروه‌های مختلف قرار گرفته‌اند.
سایت UWW در ادامه نوشت: ایران در رقابت‌های جهانی بلگراد پس از آمریکا نایب قهرمان شده اما این بار چشم به کسب یک قهرمانی دیگر در جام جهانی خواهد داشت. در این میان آمریکا تحت فشار بیشتری خواهد بود؛ زیرا مقابل چشم تماشاگران خود به میدان خواهد رفت. به نظر می‌رسد ایران کار چندان سختی برای رسیدن به دیدار نهایی نداشته باشد، چرا که برد مقابل ژاپن آن‌ها را یک قدم به فینال نزدیک می‌کند. رقابت ایران و آمریکا در فینال نویدبخش یک مبارزه نزدیک و دیدنی برای تماشاگران خواهد بود.
رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر به میزبانی آمریکا و با حضور ۶ تیم برتر جهان برگزار خواهد شد. در این رقابت‌ها تیم‌های آمریکا، ایران، ژاپن، گرجستان، مغولستان و منتخب جهان در ۲ گروه ۳ تیمی به رقابت خواهند پرداخت. ایران در گروه B با تیم‌های ژاپن و منتخب جهان در یک گروه قرار گرفته و تیم‌های آمریکا، مغولستان و گرجستان نیز در گروه دیگر این مسابقات جای دارند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcauen6y49nma1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما