تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۳
فدراسیون جهانی تکواندو از 2 داور بین المللی تکواندو کشورمان برای قضاوت در مرحله نهایی رقابت های گرندپری در سال 2022 دعوت کرد، به ریاض سفر کنند.
تکواندو گرندپری ریاض/ قضاوت 2 داور ایران در مرحله نهایی رقابت ها
به گزارش عصرهامون به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ مسابقات مرحله نهایی گرندپری در سال 2022  طی روزهای 18 و 19 آذرماه (نهم و دهم دسامبر) با حضور 128 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی به میزبانی عربستان در سالن «گرین هال» شهر ریاض برگزار خواهد شد. همچنین رقابت های پاراگرندپری روز 17 آذر ماه برگزار می گردد.
به همین منظور فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال نامه ای به فدراسیون تکواندو ایران، از حافظ مهدوی و ایمان اکبرزاده داوران بین المللی کشورمان دعوت کرد تا در رقابت های نهایی گرندپری قضاوت کنند.
حافظ مهدوی از داوران باسابقه کشورمان به حساب می آید که در رویدادهای مهمی همچون المپیک، پارالمپیک، گرند اسلم، گرندپری و... قضاوت های خوبی از خود به جای گذاشته است. اکبرزاده نیز از داوران جوان با آتیه تکواندو ایران است که اخیرا در رقابت های قهرمانی جهانی مکزیک با داوری خوب خود نظر فدراسیون جهانی را جلب کرد تا این بار در فینال گرندپری ریاض حاضر شود. وی سابقه قضاوت در رویدادهای مهمی همچون چالش گرندپری و گرنداسلم را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcf0mdy1w6dtca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما