تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۸
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان:

قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان به پرداخت ۲۲میلیارد ریال محکوم شد

موسی عباس زاده محمودی از کشف میزان ۲۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و محکومیت میلیاردی متخلف در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان به پرداخت ۲۲میلیارد ریال محکوم شد
به گزارش عصرهامون، موسی عباس زاده محمودی، مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان زاهدان مستقر در ایست بازرسی در حین کنترل ترددها در بازرسی از یک دستگاه خودروی کامیون تانکردار موفق به کشف مقدار ۲۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

وی گفت: در همین راستا با تحویل سوخت به انبار شرکت نفت شهرستان زاهدان و توقیف ماشین متهم جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مرکز استان معرفی شد.

عباس زاده محمودی تصریح کرد: با ارجاع پرونده به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان متهم طی برگ احضاریه جهت بازجویی در شعبه حاضر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: درهمین راستا رئیس شعبه چهارم بدوی شعبه صالح به رسیدگی پرونده با عنایت به اقرار متهم و عدم ارائه مدارک و مستندات قانونی اتهام قاچاق سوخت را محرز دانست و از همین حیث راننده متخلف را علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده به میزان ۲۲ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
 
انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdchmxnzq23nmwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما