تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۳
با حضور معاون محیط زیست ایالت بلوچستان پاکستان انجام شد؛

برگزاری فستیوال یک روزه بوت کمپ گاندو در چابهار

رویداد یک روزه بوت کمپ گاندو و نمایشگاه دستاوردها و پتانسیل های منطقه حفاظت شده باهو‌کلات در شهرستان های دشتیاری و چابهار با حضور معاون محیط زیست ایالت بلوچستان پاکستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار برگزار شد.
برگزاری فستیوال یک روزه بوت کمپ گاندو در چابهار
به گزارش عصرهامون، فستیوال بوت کمپ گاندو با همکاری طرح کلی حفاظت از تالاب های ایران، پارک علم و فناوری استان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان، دانشگاه بین الملل، منطقه آزاد چابهار و موسسه موج و مرجان هامون برگزار شد.

این فستیوال با اهداف توسعه کارآفرینی اجتماعی، راهکارهای نوین توسعه مشارکت در زمینه محیط زیست و حفاظت از تمساح گاندو، توسعه کسب و کارهای مبتنی بر خدمات زیست بومی تمساح گاندو و منطقه حفاظت شده باهوکلات نظیر کشاورزی و صنایع دستی،گردشگری کشاورزی در منطقه حفاظت شده باهوکلات است.

شرکت کنندگان ضمن آشنایی با این خدمات، با نحوه بهره برداری پایدار و مسئولانه از مناطق حفاظت شده و به ویژه تمساح پوزه کوتاه گاندو آشنا شدند.

در این فستیوال، سخنرانی رحمت الله از دانشگاه کویته پاکستان در خصوص توسعه شیوه های پایدار کشاورزی در مناطق خشک با تاکید بر طرح های اجرا شده در کشور پاکستان مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchqxnzm23nmwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما