تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۶
تیمور باقری گفت: تردد۴۰۳ هزار و ۳۶۶ مسافر در ۸ماهه سالجاری از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع افزایش ۱۰۵ درصدی را نشان می دهد.
تردد بیش از ۴۰۰هزار مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان
به گزارش عصرهامون، تیمورباقری بیان کرد: از این میزان تردد مسافری صورت گرفته،۲۰۵ هزار و ۷۶۷ مسافر مربوط به پایانه مرزی میرجاوه و ۱۹۶ هزار و ۲۹۸تردد مسافر نیز  از طریق پایانه مرزی میلک بوده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشور های دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، طرح های عمرانی را در این پایانه مهم مرزی استان اجرا کرده که نتیجه مثبت آن در استقبال شایسته زوار پاکستانی در اربعین حسینی امسال قابل مشاهده بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد:در صورت برخورداری  پایانه‌های مرزی از توسعه و رونق مناسب ، می‌توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورند که این اداره کل در سالجاری بر توسعه زیر ساخت‌های پایانه‌های مرزی اهتمام ویژه ای داشته است.

انتهای پیام/خ https://www.asrehamoon.ir/vdcftjdymw6dtxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما