تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۶
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان خبر داد؛

آزادسازی ۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی در زاهدان

عطاءاله اکبری از آزادسازی بیش ۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی به ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان خبر داد.
آزادسازی ۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی در زاهدان
عطاء اله اکبری، مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: یگان حفاظت از اراضی این اداره کل با حضور نماینده دادستان و ضابط قضایی در قالب ۱۰ تیم اقدام به رفع تصرف ۲ هزار متر مربع از اراضی دولتی که زمین‌خواران اقدام به تسطیح و دیوارکشی آن کرده بودند، کرد.
 
وی تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاههای دست اندرکار سیستان و بلوچستان مصمم هستند نسبت به صیانت و اعاده زمین‌های تصرف شده، اقدامات حقوقی و قضائی در محدوده شهر را انجام دهند.
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه استعلام قبل از خرید ملک یا زمین شاید اولین کاری باشد که بتوان برای جلوگیری از ضرر و زیان های احتمالی و پدیده زمین خواری انجام داد، از شهروندان خواست هنگام خرید ملک یا زمین حتماً از مراجع ذی صلاح مانند اداره شهرسازی و ادارات مرتبط استعلام کنند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.
 
اکبری خاطر نشان کرد: شهروندان استان در صورتی که با ساخت و ساز غیرمجاز یا تصرف برخورد کردند بلافاصله به شماره ۱۶۵۶ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت اقدامات بازدارنده انجام شود.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcjixevauqeiyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما