ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> خط کشی ۷۷۳ کیلومتر راه های مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲
رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد؛

خط کشی ۷۷۳ کیلومتر راه های مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان

عبد الرحمن نارویی گفت: خط کشی ۷۷۳ کیلومتر از راه های مواصلاتی جنوب استان در آبانماه سالجاری انجام شد.
خط کشی ۷۷۳ کیلومتر راه های مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان
به گزارش عصرهامون، عبد الرحمن نارویی، رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: این اقدام به منظور افزایش ایمنی، کاهش تصادفات  و حوادث ترافیکی و افزایش دید رانندگان خصوصاً در شب انجام شده است.

وی ادامه داد: از ملزومات مهم ایمنی جاده ای که نقش ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است.

رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان تصریح کرد: با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقاء ایمنی راه،این اداره کل به طور مستمر نسبت به اجرا و احیای خطوط امحا شده در سطح راه های جنوب استان اقدام می کند.

نارویی نصب تابلوهای اخطاری، انتظامی و مسیرنمای جدید در سطح راه های جنوب استان را از دیگر برنامه های لحاظ شده در این طرح برشمرد و گفت: افزون بر ۱۷۵۰ عدد تابلو اخطاری،انتظامی و مسیر نمای جدید که در انتقال پیام های اطلاعاتی_هشداری بصورت بصری به کاربران و رانندگان نقش مهمی دارند، در آبانماه امسال در مقاطعی از محورهای جنوب استان نصب شده است.

وی ضمن تاکید بر رعایت کامل جوانب ایمنی توسط رانندگان خاطرنشان کرد: بی تردید از عوامل اصلی در اجرای مناسب و مانایی خطوط و نقوش ترافیکی،عدم عبور وسایل نقلیه از روی خطوط بخصوص در ساعات اولیه بعد از اجرا می باشد،لذا رانندگان باید نسبت به رعایت این مهم عنایت داشته و بین خطوط حرکت کنند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjoxevxuqeiyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما