کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک فعال دانشجویی به مناسبت ۱۶آذر:

جنبش دانشجویی یک جنبش اصیل و مردمی است/دانشجویی تراز مخالف با تخریب دانشگاه و هیاهو است

16 آذر 1401 ساعت 12:25

امیرحسین کدخدازاده،گفت:برخی از اتفاقات اخیر کشور سوءاستفاده کردند و اقدامات نابهنجار خود را به نام دانشجوها تمام کردند.


به گزارش عصر هامون،امیر حسین کدخدازاده از فعالین دانشجویی دانشگاه دریانوردی شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران،بیان کرد:۱۶آذر روز قیام دانشجویان بر علیه حکومت دیکتاتور پهلوی بوده و این راه و روش یک الگو برای دانشجویان از همان روز به بعد است.

 
وی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل ظلم از خصلت های بارز دانشجویان است،یادآور شد:دانشجویان باید به عنوان جوانانی که در خط اول علم و اندیشه هستند در مورد موضوعات مختلف کشور تفکر کنند و هرجا نیاز کشور و مملکت بود به میدان بیایند و نگذارند اندیشه های اسلامی و انقلابی مورد خدشه قرار بگیرند.
 
کدخدایی با اشاره به اتفاقات اخیرکشور،تصریح کرد:برخی آمدند و به نام دانشجو دانشگاه را تخریب کردند،باید کمی تامل کنیم آیا واقعا اینها دانشجو هستن؟دانشجوی تراز باید عدالت خواه باشد نه تخریب کننده که متاسفانه دیدم برخی از نام دانشجو سواستفاده کردند.
 
این فعال دانشجویی،بابیان اینکه دانشجو باید سیاست بداند،خاطرنشان کرد: سیاست دانستن با سیاست‌زدگی متفاوت است برخی می خواهند این موضوع را القا کنند که دانشجویان اثر عدالتخواهی دست به تخریب وخراب کردن جو دانشگاه زده اند که این موضوع از اساس نادرست به شدت با روحیه دانشجویان ما متفاوت است.
 
وی ادامه داد:دانشجویان به معاندین و رسانه های خارجی این اجازه را نخواهند داد که از اتفاقات اخیر سواستفاده کنند و هرآنچه که مدنظر خود دارند را به نام دانشجو به خورد مخاطبین خود دهند.
 
این فعال دانشجویی،یا اشاره به اینکه جنبش دانشجویی یک جنبش اصیل و از بدنه مردم است،تصریح کرد:مطمئنا دانشجویان یه عنوان یک الگو در جامعه شناخته می شوند وبرای همین هم دانشجویان باید در همه عرصه ها در تراز یک الگوی مردمی ظاهر شوند
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 154090

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/154090/جنبش-دانشجویی-یک-اصیل-مردمی-تراز-مخالف-تخریب-دانشگاه-هیاهو

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir