تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تسهیلات مشاغل خانگی افزایش یافت

 حامد آرامش از افزایش سقف تسهیلات فردی و پیشتیبان در حوزه مشاغل خانگی خبر داد.
تسهیلات مشاغل خانگی افزایش یافت
 حامد آرامش، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه مورد نیاز شاغلین خانگی و پیگیری‌های دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت متبوع، سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال‌زایی به یک‌صد و پنجاه میلیون تومان و سقف تسهیلات پشتیبان یا کارفرمایی به ازای بکارگیری افراد مددجو متناسب با سقف فردی حداکثر تا چهار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی افزود: این رشد ۵۰ درصدی در تسهیلات فردی و ۱۰۰ درصدی در تسهیلات پشتیبان، بیانگر توجه دولت مردمی سیزدهم به ایجاد اشتغال پایدار، رفع بیکاری، فقرزدایی و حمایت از زنان و جوانان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: سیستان و بلوچستان با داشتن فرهنگ غنی از شمال تا جنوب دارای ظرفیت های ممتازی برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی است و رویکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی و بانک های عامل، حمایت از فعالان این حوزه است.

آرامش گفت: دولت سیزدهم با تسهیل‌گری و مانع‌‌زدایی در صدور مجوزهای کسب‌و‌کار، به‌ویژه مجوز مشاغل خانگی، توجه به امر اشتغال را بصورت عینی و عملی نمایان کرده است و می‌بایست جویندگان کار بویژه بانوان از این فرصت استفاده کنند. https://www.asrehamoon.ir/vdcjvxevyuqeivz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما