تاریخ انتشار :جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۴
امام جمعه شهرستان خاش: دشمنان کشور با تولید و پخش اخبار کذب درپی  تخریب چهره بین المللی ایران و‌ معرفی ان بعنوان یک کشور ناامن و پر اشوب هستند که هوشیاری و بصیرت مردم ما آنها را ناکام خواهد گذاشت.
در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه خاش مطرح شد
به گزارش عصر هامون به نقل از  تفتان ما، نماز جمعه امروز ۱۸ آذر ماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش در محل مسجد جامع برگزار شد.

دهقان با اشاره به اینکه امروز یادآور محکومیت عراق از سوی سازمان ملل درسال ۱۳۷۰ می باشد و مظلومیت مردم ایران برای همه آشکار و نمایان شد چرا که ملت ما برای دفاع از آرمانهای خود در جنگی ناخواسته و نابرابر قرار گرفتند که باعث شهادت تعداد زیادی از جوانان کشور ما شد.

امام جمعه خاش گفت: شنبه ۱۹آذر روز جهانی حقوق بشر است  و قوانینی که مورد تایید مردم جهان است را بیان می دارد ‌کشورهایی که حرف خود را حرف جامعه قلمداد کرده و حقوق مردم مظلوم را پایمال می کنند.

وی افزود: حضرت امام (ره) به عنوان حاکم زمانه قابل احترام بوده و نایب بر حق امام زمان بوده است و با تأسی و پیروی از فرمایشات حضرت امام راه هدایت را پیدا کرده و رستگار شوند.

وی ادامه داد: تحریم هایی که بر ملت ایران روا داشته شد نتوانست ملت ما را از پای در آوردند بیشترین تحریم ها در طول تاریخ در کشور ما بوده است
  کره شمالی،ونزوئلا، کوبا....همه و همه مورد تحریم و دنبال کردن اهداف غرب بوده است.

دهقان بااشاره به قدرت ایران در منطقه گفت: بسیاری از کشورهاتحت  تاثیراز ایران خواستار ارتباط باکشورما هستند. 

وی بیان کرد: بسیاری ازکشورها حتی خودامریکااذعان کننده قدرت ایران هستند.
امام جمعه خاش گفت: دشمنان کشور با تولید و پخش اخبار کذب درپی  تخریب چهره بین المللی ایران و‌ معرفی ان بعنوان یک کشور ناامن و پر اشوب هستند که هوشیاری و بصیرت مردم ما آنها را ناکام خواهد گذاشت.

دهقان راز اغتشات و اشوب هارا ترس از ایران دانست و گفت: رشد اقتصادی ایران خوب و برای دشمنان بیمناک دانست و روابط کشور در منطقه با کشورهای همسایه و شکستن تحریم ها توسط مردم باعث هرچه قوی تر شدن کشور شده و این  در دشمن رعب و ترس ایجاد کرده است.

مردم باید هوشیار باشند و از دشمن امید خیرخواهی و کمک نداشته باشند حرفهای خوب و فرینده می زنند لذا دلسوز مردم ما نیستند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcjtxevouqeivz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما