کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهرستان زاهدان:

بزودی از فتنه‌های دشمنان در کشور رهایی خواهیم یافت/ اصالت دانشجو، استاد و دانشگاه استکبار ستیزی است

18 آذر 1401 ساعت 14:26

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین هادی رمضانی گفت: بزودی از فتنه‌های دشمنان در این زمینه رهایی خواهیم یافت اما باید هوشیار و بیدار بود زیرا دشمنی دشمنان تمامی ندارد و با توسل به قرآن و اهل بیت (ع) بی شک این نظام به دست با برکت امام زمان (عج) خواهد رسید.


به گزارش عصرهامون به نقل از  زاهدنیوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین هادی رمضانی، امام جمعه موقت شهرستان زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دشمنی دشمن از هر راهی بیان کرد: دشمنان از همه ظرفیت ها برای ضربه زدن به اسلام و غیر دین خدا به میدان می آیند و با هم جمع می شوند و این افراد هیچ وجه مشترکی ندارند و حتی وجه مشترک کم آنان باعث اجتماع نمی شود و برای از بین بردن حق چاره ای ندارند که از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

وی افزود: آنان از ظرفیت منافقین، سلطنت طلب ها، سیاسیون ورشکسته، چپاولگران اقتصادی کشور، فرهنگ دزدان؛ کموله ها، تجزیه طلب ها و مذهبی ها از همه به کارگیری می کنند که در بین آنان وجه اشتراک نیست اما در اتاق فکر می نشینند و از این گروه های تکه تکه شده ناهمگون حمایت می شود و می گویند شما به حق هستید در مقابل این نظام قیام کنید و خودشان در کنج عافیت نشسته و یک عده ای از جوانان در این راه گمراه می شوند

خطیب موقت نماز جمعه تصریح کرد: مخالفین اسلام، انسان های پاکی را به شهادت رساندند، اموال مردم را تخریب و بیت المال را به آتش کشاندند و کشور را ناامن جلوه دادند و دشمن را زبان دراز کردند و با این هواهای نفسانی و این بدعت کار خودش را میخواهند پیش ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی گفت: اگر مردم بتوانند بین حق و باطل جدایی قرار دهند هیچ وقت گرفتار باطل نمی شوند و حجاب که یک مسئله شرعی به حساب می آید، در مقابل باطل که قرار می گیرد می گویند یک مسئله شخصی است.

وی ادامه داد: فتنه گران در کمین انسان های ضعیف النفسی هستند که قدمی به نفع آنان داشته باشد و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را در عرصه های مختلف نایده بگیرند و خدمت به دشمن کنند و بدانید امت اسلامی با استقامت زبان آنان را قطع و کوتاه تر خواهد کرد و قدرت عرضه اندام در مقابل جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داشت.

وی ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت صدیقه طاهره اظهار کرد: حضرت زهرا(س) به ظاهر یک زن جوان ولی در باطن یک نور عظیمی بوده است که با شهادت آن بانوی مکرمه اسلام در سن 18 سالگی این نور هیچ وقت خاموش نشد و برای همه زمان ها و مکان ها این نور نورافشانی می کند و همه انسان ها قدرت بهره برداری نور وجودی حضرت زهرا را دارند و خواهند داشت.

حجت الاسلام  و المسلمین رمضانی اذعان کرد: دشمنان همواره در تلاش برای جدایی زنان از دامن حضرت زهرا (س) و ترویج بی حیایی در جامعه اسلامی هستند اما خوشبختانه امروز اسلام در همه جهان نفوذ کرده و همگان بدنبال حیا و عفاف و الگوهایی مانند این بانوی بزرگوار هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از زنان و دختران جامعه ناخواسته روسری از سربرداشتند اما این نظام به برکت حضرت زهرا (س) استوار و ثابت قدم پیش خواهد رفت و هر روز قدرتمندتر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اینکه اصالت دانشجو، استاد و دانشگاه استکبار ستیزی است، تصریح کرد: 16 آذر روز مبارزه با استکبار جهانی یعنی آمریکا و سلطه بوده در آن روز قرار بود معاون وقت رئیس جهور امریکا در دانشگاه تهران سخنرانی کند و به او دکترای افتخاری حقوق را بدهند و همزمان ارتباط سیاسی ایران با انگلیس از سر گرفته شود و حدود چهار ماه بعد توطئه های ننگین امریکا و هم پیمان هایش آغار و دانشجویان آن زمان بیدار و به مبارزه با استکبار برخواستند و ماندگار شدند.

وی افزود: معتقدیم جای دانشجو، ورزشکار و هنرمند در زندان نیست اما اگر این افراد تحت تاثیر دشمن قرار گرفته و علیه این کشور و نظام اقدام و به ائمه اطهار (ع)، شهدا و رهبری معظم انقلاب توهین کنند باید مجازات شوند.

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی معتقدند هرگونه خرابکاری در این کشور اشکالی ندارد اما بزودی دامن این آتش در کشورهای اروپایی، آمریکایی و سعودی دیده خواهد شد که باعث فروپاشی آنها می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 154141

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/154141/بزودی-فتنه-های-دشمنان-کشور-رهایی-خواهیم-یافت-اصالت-دانشجو-استاد-دانشگاه-استکبار-ستیزی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir