کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان تشریح کرد؛

جزییات قتل امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش

18 آذر 1401 ساعت 18:21

مهدی شمس آبادی دادستان مرکز سیستان و بلوچستان جزییات قتل امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین (ع) خاش را تشریح کرد.



مهدی شمس آبادی دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در گفت و گو با #عصرهامون گفت: مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مسجد وی را صدا کرده و سوار  یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.
 
وی افزود: بعد اطلاع از ربوده شدن مولوی عبدالواحد با دستور دادستان شهرستان برای تحقیق روی پرونده بازپرس تعیین شده بود و تمام نیروها برای پیدا کردن مولوی عبدالواحد و شناسایی آدم ربایان مامور شده بودند که متاسفانه به نظر می‌رسد متهمان بعد از ربایش اقدام به قتل مولوی عبدالواحد کرده‌اند.

شمس آبادی تصریح کرد: امروز جسد مولوی عبدالواحد در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان خاش در حالی که ۳ گلوله به وی شلیک شده بود که گلوله‌ها از ناحیه سر خارج شده است، کشف شد.
 
وی با اشاره به اینکه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و  پرونده قضایی در مورد این موضوع تشکیل شده است اظهار کرد: پلیس آگاهی نیز در حال بررسی موضوع برای شناسایی عوامل این حادثه است.
 
دادستان مرکز استان خاطر نشان کرد: این مولوی از افرادی بود که در راستای صلح و سازش و دعوت مردم به آرامش نقش موثری داشته است.
 
انتهای پیام/
 
 
 


کد مطلب: 154148

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/154148/جزییات-قتل-امام-جمعه-مسجد-حسین-ع-شهرستان-خاش

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir