تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۹
سردار پرویز آبسالان گفت: دشمنان در حال تلاش هستند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند، ایجاد اختلاف بین مردم یکی از این ترفند های سیاه دشمن در رسیدن به اهداف شوم است.
خدمت به مردم ویژگی بارز و ماندگار مکتب شهید سلیمانی بود/دشمن به دنبال اختلاف افکنی در کشور است
به گزارش عصرهامون به نقل از  چهاربهاران، سردار پرویز آبسالان، جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی که صبح امروز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه دریانوردی شهرستان چابهار برگزار شد، بیان کرد: سردار سلیمانی واقعاً بر گردن همه ملت های عالم حق دارند، عملی که شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم انجام دادن خدمتی به بشریت بود اگر شجره خبیث حکومت داعش در سوریه و عراق شکل می‌گرفت شاید امروز چیزی تحت عنوان اسلام یا حکومت اسلامی نداشتیم کشورهای پیرامونی هدف نبودند بلکه نقطه اصلی مقاومت عراق و سوریه بود و می خواستند پایه اصلی مقاومت را از بین ببرند با این اقدامات هدف اصلی آنها انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: باید به این شکل فکر کنیم که اگر از سوریه و عراق دفاع کردیم هدف اصلی عراق و سوریه نبوده بلکه ما میخواستیم دشمن را از انقلاب دور کنیم و شکست دهیم مردم عراق و سوریه نیز از انقلاب اسلامی دفاع کردند سردار سلیمانی و همه مدافعین حرم کاری اثربخش برای کل بشریت انجام دادند شاید این مفهوم را آیندگان بهتر متوجه شوند.

 وی افزود: دشمن برای شکست انقلاب به تلاش خود ادامه خواهد داد؛ همانگونه که امام فرمودند اگر دیدید آمریکا از شما تعریف کرد بدانید که از مسیر انقلاب منحرف شده اید و اگر آمریکا از شما بدگویی کرد بدانید انقلاب مسیر خود را به جلو می‌رود و اهداف انقلاب پابرجاست.

 سردار آبسالان سه رکن اساسی پیروزی و موفقیت را ایمان به خدا، وجود رهبری و همراهی مردم با نظام و انقلاب دانست.

به گفته وی؛ اولین کاری که دشمن انجام داد آتش زدن آیه های قرآن بود دشمن آیه های حجاب در قرآن را آتش زدحجاب هر خواهر تیری به سمت دشمن است دشمن از حجاب زن مسلمان می ترسد و نمی توانند آن را تحمل کند اما متاسفانه در جامعه امروز ما بسیاری از افراد فریب دشمن را خوردند.

وی ادامه داد: گوهر وجودی زن با ارزش است و باید در حجاب باشد، خلقت عالم به واسطه وجود بی بی دوعالم فاطمه زهرا(س) است، ایشان در عالم محور است و باید الگوی همه زنان قرار بگیرد، چنان که عامل پیروزی همه رزمندگان ما نام فاطمه زهرا (س)است.

آبسالان با اشاره به عملیات والفجر ۸ یادآورشد: رزمندگان اسلام در رود اروند خود را به طناب بسته بودند تا از هم جدا نشوند اما جریان آب آنها را از هم جدا کرد کسانی که در ساحل بودند صدای یازهرا(س) غواصان را می‌شنیدند اما دشمن صدای آنان را نمی شنید و این از معجزات نام حضرت است، با توسل به حضرت زهرا(س) در همان نقطه ای که مد نظر بود جریان آب آنها را کنار یکدیگر قرار داد، هیچ کارشناس نظامی نمی توان یافت که عبور آن روز رزمندگان از اروند را تایید کند، این نام زهرا(س) بود که رزمندگان را از اروند عبور و در کنار هم قرار داد.

 وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند معنویت را از ما بگیرد حتی مشابه آن را در سال ۸۸ نیز داشتیم مردم آگاه نبودند اما زمانی که آگاه شدند در روز ۹ دی به میدان آمدند و بساط فتنه را جمع کردند در جریانات اخیر نیز حمله دشمن علیه رهبریست کسانی که غافل هستند و آگاهی ندارند کار دشمن را انجام می دهند دشمن می‌خواهد مردم را از انقلاب جدا کند اسلام ناب محمدی دشمنان زیادی دارد.

جانشین سپاه سلمان با بیان اینکه امروز در جهان این ما هستیم که ندای وحدت را سر می دهیم و از مظلوم این همه عالم دفاع می کنیم،خاطرنشان کرد:دشمن می خواهد در کل کشور اختلاف بیندازد تاکنون هیچ سنی و شیعه ای دیده نشده که دوستدار سنت پیامبر و اهل بیت پیامبر(ص) نباشد.

وی با اشاره به اینکه این دشمن است که میخواهد بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد،تصریح کرد: امید که خداوند در شناخت حق و دشمن به ما کمک کند و شاهد روزی باشیم که پرچم انقلاب با دستان رهبر انقلاب اسلامی به امام زمان برسد و حکومت اسلامی در عالم بر پا شود.

انتهای پیام/ https://asrehamoon.ir/vdcg3t9q7ak9nn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما