تاریخ انتشار :جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
داوود‌ عادلی،گفت: حضور مردم در حماسه ۹ دی تیر خلاصی به نقشه ها و توطئه های دشمن بود.
تحریم های ظالمانه غربی ها باعث افزایش بصیرت مردم شد
به گزارش عصر هامون؛داوودی عادلی از ورزشکاران و مربیان سرشناس شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران،تصریح کرد:حماسه ۹دی یاد آور حضور دوباره مردم در صحنه وخلق حماسه ای تاریخی وبیاد ماندنی هست  ملت ایران به عنوان پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در میادین مختلف حاضر بوده و هستن و حماسه 9دی هم یکی از انها بود.
 
برای پاسداشت این حماسه ما با پشتیبانی از ولایت فقیه و دشمن شناسی خودمان را هر روز بیشتر از گذشته تقویت کنیم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم  ک هر لحظه ایشان فرمان دادن در میدان حضور پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه در مقابله با توطئه ای دشمنان همیشه باید اماده بود،خاطرنشان کرد:حماسه 9دی دشمن را خار و ذلیل کرد و امروز هم باید بیشتر از گذشته مراقب نفوذ دشمنان باشیم که از این طریق نتوانند به اهداف شوم خودشان برسند.

عادلی ادامه داد: در موقع فتنه این بصیرت مردم است ک میتو‌اند به خوبی عمل کند و راه درست و منطقی رو به مردم نشان دهد،حضور مردم در این حماسه باعث ایجاد یاس وناتوانی بین دشمنان خواهد شد وباید گفت بصیرت مردم ایران وگوش به فرمان رهبری بودن تیر خلاصی به دسیسه ها وتوطئه های دشمنان است.

این ورزشکار با اشاره به این که وحدت و انسجام مردم باعث شکست دشمنان شد،افزود:دراصل این وحدت وهوشیاری مردم عزیز هست ک باعث یکی شدن می شود این وحدت ویکپارچگی مردم و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن وتبعیت محض از رهبریست ک میتواند عامل اصلی شکست دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه بعد از فتنه ۸۸ کشورهای غربی به دنبال بهانه ای برای فشار اقتصادی بیشتر بر مردم ایران بودند،تصریح کرد: غربی ها بعد از این فتنه تحریمهایی به گفته خودشان فلج‌کننده علیه مردم ایران تصویب کردند ولی آنها باید این را بدانند که با اینگونه فشار ها نمی توانند مردم ایران را از رسیدن به خواسته هایشان بازدارند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcene8zpjh8npi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما