تاریخ انتشار :جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۴
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی،گفت:مردم در روز های که فتنه گران به دنبال براندازی و حمله به انقلاب اسلامی آنها را طرد کردند و پشت رهبر خودشان ایستادند.
۹دی نماد ولایت مداری مردم ایران است/مردم از دولت انتظار دارند مشکلات اقتصادی را رفع نماید
به گزارش عصر هامون ؛به نقل از چهاربهاران،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته،بیان کرد:یکی از مصادیق مردم داری تغافل است که این صفت یک نوع گذشت و احسان است،همچنین خطای دیگران را نادیده گرفتن  نیز همان تغافل است.

وی بابیان اینکه کسانی که در ادارات و دستگاه های اجرایی مشغول به کار هستند باید با دقت بیشتری به دستورات الهی توجه کنند،خاطرنشان کرد:نباید به خاطر مقداری ناراحتی یا بدخلقی ارباب رجوع مشکل مردم را پشت گوش بیاندازند بلکه باید مشکل او را درک و رفع کرد.


وی ادامه داد:انفاق و احسان و خشم خود را فرو بردن و عفو از صفات نیک است که صفا و صمیمیت را در جامعه گسترش و همچنین با احسان و نیکی بدترین دشمن به دوست انسان تبدیل  می شود.

امام جمعه شهرستان چابهار با اشاره به حماسه ۹دی،یادآور شد:نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت نامگذاری شده است،در این روز مردم فهیم و بصیر کشور اسلامی ما به صورت خودجوش تیر خلاص را بر بدن ناپاک فتنه شلیک کردند و توطئه های بزرگ داخلی و خارجی را خنثی کردند.


وی با بیان اینکه اگر بصیرت در مردم زمانه وجود نداشته باشد حضرت علی (ع) آن امام بزرگوار ما خانه نشین می شود،تصریح کرد:اگر بصیرت در بین مردم باشد مردم در راه اعتلای اسلام همراهی خواهند کرد و هیچ امتی نمی تواند جلوی پیشرفت آن قوم با بصیرت را بگیرد.

وی ادامه داد:همانطور که در فتنه ۸۸ دشمن عده ای  را فریب دادند ولی مردم دیندار و انقلابی با حضور در میدان خط درگیری دشمن را تشخیص دادند و با طرد فتنه گران پشت سر رهبری و انقلاب ایستادند و از آشوب گران برائت کردند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه آثار و پیامدها نهم دی بسیار زیاد بوده است،تصریح کرد:ولایت مداری،ناکامی فتنه گران،آشکار شدن دروغ فتنه گران محاسبات دشمن به هم خورد و آنها به قدرت نظام اسلامی پی بردند وجریان حرکت انقلابی به سمت آرمان های انقلاب تحکیم و تضمین شد.

امام جمعه شهرستان چابهار با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم،خاطرنشان کرد:متاسفانه دولت در مسائل گرانی، ضعیف شده است و مردم از این دولت انتظار زیادی دارند امروز دلار بالا رفته و مردم در تامین زندگی خود مشکلات زیادی دارند و گرانی کمر مردم را خم کرده است و مسئولان باید در رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند.

خطیب جمعه شهرستان بااشاره به اینکه ۱۳ دی ماه سالروز جنایت آمریکا در شهادت سردار سلیمانی است،افزود:از خصوصیات اخلاقی این بزرگوار الگوی اخلاص و عمل مرد میدان انقلاب مومن مجاهد و مبارز بودشهید سلیمانی به طور کل یک است


وی با بیان اینکه شهید سلیمانی بر عرصه نظامی تسلط بسیاری داشت،خاطرنشان کرد:ایشان همواره در جنگ و بعد جنگ تقوا داشت سخنان وی بر قلب ها عمل میکرد چون خود عامل بود و به هیچ گروهی نیز وابسته نبود. https://www.asrehamoon.ir/vdcefe8zejh8npi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما