تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۷
چیزی سنگین تر از بار رسالت و تبدیل عصر جاهلیت به عصر ایمان نیست، اگر پیامبر توانست بار امانت بکشد بخاطر این بودکه فاطمه، ام ابیها بود.
فاطمه برای ما بس است
به گزارش عصرهامون، امتحان و ابتلایی بالاتر از امامت نیست اگر مولا علی توانست بار امامت را در حین مظلومیت بکشد بخاطر ذکر یافاطمه بود.

برای ما که نسل محروم از دیدن امام عصریم، غم دوران انتظار و درد عصر غیبت تحمل کردنی نیست مگر با اسم رمز یا فاطمه الزهرا.
و امروز در عصر غارت فرهنگ‌ها و تهاجم افکار برای برتری ما فاطمه بس است همانگونه که در رور مباهله از بین زنان فاطمه بس بود برای ما‌.

اینکه فتنه زن، زندگی و آزادی رنگ باخت و نتوانست زنان نجیب ایرانی را به فنا ببرد به‌خاطر این بود که به جنگ عفاف و حجاب فاطمی آمد، آری با فاطمه هرکه درافتاد، ورافتاد.

اشتباه محاسباتی آنها این بود که نمی دانند فاطمه الزهرا سلام الله علیها مدافعانی دارد که جهاد در میان نیزه شکست‌ها و سنگ‌پرانی و هلهله دشمن  را احلی من عسل می دانند.

مدافعانی دارد که در مقابل جبهه فشار و تحریم ترانه هیهات من الذله می‌خوانند.

مدافعانی دارد که برای شربت شهادت و گرفتن جام از ساقی کوثر سبقت می‌گیرند به امید و به یاد روزی که فاطمه از همه سبقت می‌گیرد برای شفاعت کردن.

مدافعانی شیر زن دارد که برای نیفتادن پرچم پاکدامنی و حجاب و عفاف، دست شان در دست فاطمه الزهرا است و از همه زیبایی های عالم، از همه دلخوشی های جهان، ما ایرانی ها را همین بس که زیر پرچم یا فاطمه هستیم و بس.

احمدملاشاهی

انتهای خبر/ https://www.asrehamoon.ir/vdcaumn6a49nmu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما