تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۱
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه اشرار به گشت انتظامی بمپور و شهادت ۲ مامور انتظامی این شهرستان در بامداد امروز سه‌شنبه خبر داد.
۲ مامور انتظامی بمپور سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، محمد قنبری بیان کرد: در ساعت ۲ بامداد امروز چهارم بهمن‌ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای مأموریت گشت‌زنی و تأمین امنیت مردم در ورودی شهر متأسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مأمورین مواجه شدند.

وی ادامه داد: اشرار ازخدابی‌خبر پس از درگیری سریعاً از محل متواری و در این درگیری ۲ نفر از عوامل گشت پلیس بنام‌های سرگرد مختار مؤمنی و ستوان سوم ابوذر امیدوار به درجه رفیع شهادت نائل و استوار یکم میلاد عبداللهی نیز مجروح شد که سریعاً تحت درمان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شهادت این ۲ پلیس فداکار و جان فدای راه امنیت را به محضر امت حزب‌الله، خانواده محترم آنان و هم‌رزمان خود تبریک و تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: با تشکیل تیم ویژه از کارآگاهان شناسایی و دستگیری این اشرار فوراً آغاز شد و با سرنخ‌های به‌دست‌آمده ان‌شاءالله در کمترین زمان ممکن دستگیر و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

انتهای خبر/ ف
  https://www.asrehamoon.ir/vdccmpqss2bqpe8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها