تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان‌ و‌ بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان نایب قهرمان مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی شد.
سیستان و بلوچستان نایب قهرمان مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان قهرمانی کشور شد
ادهم کرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری عصرهامون بیان کرد: مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی به میزبانی شهرستان زاهدان با قهرمانی تیم تهران و نایب‌قهرمانی سیستان و بلوچستان به پایان رسید.

وی افزود: مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با حضور روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، رئیس اداره ورزش و جوانان زاهدان، رئیس هیئت وزنه‌برداری استان و جمعی ار مسئولین برگزار شد و تیم‌های برتر کاپ‌های قهرمانی را دریافت کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در انتها تیم‌های تهران با ۲۸۰ امتیاز ،سیستان و بلوچستان با ۲۴۳ امتیاز و اصفهان با ۲۴۱ امتیاز اول تا سوم شدند‌.

وی ادامه داد: تیم‌های خوزستان با ۱۸۷ امتیاز ،کرمان با ۱۳۱ امتیاز و فارس با ۱۲۸ امتیاز چهارم تا ششم شدند‌.

کرد گفت: مسابقات وزنه‌برداری پیشکسوتان قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی‌های آسیایی کره جنوبی و همچنین قهرمانی جهانی لهستان، گرامیداشت یادواره سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از دوم لغایت پنجم بهمن‌ماه در سالن ورزشی شهید فهمیده زاهدان با حضور بهترین‌های کشور در قالب ۲۳ تیم برگزار شد.

انتهای خبر/ ف


  https://www.asrehamoon.ir/vdcipwazut1awy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها