ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> جهاد تبیین، خط و مشی اساسی و بنیادی جمهوری اسلامی ایران است | عصر هامون
تاریخ انتشار :جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۲۰
معاون سیاسی فرماندار سراوان گفت: افشاگری‌هایی که امام از سال ۴۲ علیه رژیم ستم‌شاهی انجام می‌داد در واقع همان جهاد تبیین است که برای تمامی آزادی‌خواهان جهان بیان می‌شد.
جهاد تبیین، خط و مشی اساسی و بنیادی جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، رضا محمدی  در گفتگو با شستون ضمن گرامیداشت یاد و نام رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و یاد شهدای به‌خون‌خفته بهمن پنجاه و هفت، بیان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند حضرت امام که نهضت خود را با آن آغاز کرد و در واقع به ما آموزش داد و شاید از سال ۴۲ به این عنوان و مفهوم شناخته نشده بود جهاد تبیین است.
 
 
وی افزود: امام قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهاد تبیین را برای مردم ایران و تمامی آزادی‌خواهان جهان شروع کرد و افشاگری‌های دقیق، درست و صحیح علیه رژیم ستم‌شاهی انجام داد.
 
 
معاون سیاسی فرماندار سراوان ادامه داد: حوادثی که در سال ۴۲ و پس از آن طی پانزده سال رخ داد، امام به نحو صحیح دقیق، درست و به‌موقع و به هنگام مسائل مربوط به فساد و دشمنی طاغوت با اسلام و حتی با مردم ایران را برای جامعه تشنه صحبت‌های امام تبیین و روشنگری می‌کرد.
 
محمدی خاطرنشان کرد: این روشنگری بود که باعث شد بعد از پانزده سال ما به پیروزی نهضت امام در ۲۲ بهمن سال ۵۷ دست یابیم و در واقع می‌توانیم بگوییم که امام بنیان‌گذار جهاد تبیین نیز بوده است.
 
 
وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌ها و خصلت‌های حضرت امام خمینی (ره) این بود که جهاد تبیین را به معنای واقعی به ما یاد داد و همین شیوه پس از ۲۲ بهمن همچنان امتداد یافت و به‌صورت چهارچوب‌مند و صحیح‌تر و به‌صورت علنی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبیین شد.
 
 
معاون سیاسی فرماندار سراوان گفت: یکی از مباحثی که حضرت امام به‌درستی برای استمرار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب نوپای سال پنجاه و هفت انجام داد، رفراندوم بود؛ در هیچ جای دنیا رفراندوم برگزار نشد؛ اما در جمهوری اسلامی ایران امام در سال‌های اول حکومت اسلامی در ایران برگزار کرد.
 
محمدی بیان کرد: امروز نیز رهبر انقلاب شیوه، منش و خط و مشی حضرت امام در حوزه تبیین را در ۳۰ سال زعامت خود در ایران به ما گوشزد می‌کنند.
 
 
وی تصریح کرد: یکی از ضعف‌هایی که در اغتشاشات اخیر به آن مواجه بودیم ضعف در جهاد تبیین بود که به فرمان  ولی و رهبر خودمان گوش نکردیم و جهاد تبیین را به‌درستی بیان نکردیم، اطلاع‌رسانی، ارتباط و تعامل با نسل دو و سه انقلاب کم شد که منجر شد حوادثی را کشور درگیر خود کند.
 
 
این مقام مسئول ادامه داد: جهاد تبیین یکی از سیاست‌ها و خط و مشی اساسی و بنیادی جمهوری اسلامی ایران است که قبل از انقلاب شروع شد و حین و بعد از انقلاب که دشمنان با سناریو های جدید و شیوه‌های نوین علیه جمهوری اسلامی به کار گرفت، جهاد تبیین ضرورت آن بیشتر از قبل از انقلاب احساس شد.


محمدی خاطرنشان کرد: در حوزه جهاد تبیین بیشتر از گذشته باید به بیان دستاوردهای انقلاب و مسائل انقلاب بپردازیم و همچنان آن را زنده نگه داریم.
 
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcjmievouqeiaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما