تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۹
رئيس اتحاديه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: با آغاز روند کاهشی قیمت نسبت به‌روز گذشته، قیمت سکه طرح قدیم یک میلیون تومان کاهش‌یافته است.
قيمت سکه روند کاهشی دارد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ آقای نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: وقتی عرضه سکه در بورس بیشتر شود و فاصله قیمتی بین بورس و بازار شکل گیرد، قطعاً تقاضا‌ها برای خرید سکه از بورس افزایش می یابد که با ادامه این روند،حباب سکه تخلیه و روند قیمتی نیز کاهشی خواهد شد.
او ادامه داد: قیمت طلای ۱۸ عیار با ۴۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۲ میلیون و ۱۹ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید با یک میلیون تومان کاهش به ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح قدیم با ۷۰۰ هزار تومان به ۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، قیمت نیم سکه با ۵۰۰ هزار تومان کاهش به ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه با ۶۰۰ هزار تومان کاهش به ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.
بذرافشان گفت: البته حباب سکه همچنان در محدوده ۳ میلیون تومان است، در صورتی که سیاست بانک مرکزی در خصوص تداوم عرضه سکه در بورس کالا و راه اندازی سامانه مبادلات ارز و طلا نهایی شود. قطعاً روند کاهشی در بازار سکه و طلا تداوم خواهد داشت و منجر به تخلیه حباب سکه نیز خواهد شد.

انتهای خبر/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgyn9qqak9n74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها