تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۹
مالکی گفت: طی سال‌های گذشته تحویل اسناد اراضی دولتی واحدهای ثبتی توسط ادارات راه و شهرسازی انجام می‌شد که پیگیری برای تسریع در روند آن در دستور کار قرار گرفت.
پیگیری برای تسریع در فرایند صدور اسناد مالکیت تک‌برگ
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ آقای ارسلان مالکی گفت: در برخی از استان‌ها شاهد مشکلاتی در روند اجرای قانون حدنگار هستیم، در همین راستا مقرر شد مشکلات برخی استان‌ها احصا و در جلسات آتی کارگروه‌ که در آینده برگزار می‌شود و با حضور روسای ادارات استانی بررسی و حسب مورد اتخاذ تصمیم گردد.
به گفته سرپرست  سازمان  ملی  زمین و مسکن،  در سال‌های گذشته تحویل اسناد دفترچه‌ای اراضی دولتی به واحدهای ثبتی توسط ادارات کل راه و شهرسازی صورت پذیرفت و در جهت تسریع در فرآیند صدور اسناد مالکیت تک برگ، مقرر شد این موضوع با توجه به تاکید دستگاه‌های نظارتی تا حصول نتیجه نهایی پیگیری شود.
به گفته سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، با توجه به اصلاح هندسی نقشه‌های اراضی ملی و دولتی تدوین دستورالعمل اصلاح هندسی در کارگروه‌های مشترک بین نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مورد بررسی قرار  می گیرد و نتیجه آن به منظور ابلاغ دستورالعمل فوق به کارگروه مربوطه گزارش شود.
مالکی در خصوص تخصیص اعتبار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بودجه لازم به تفکیک استان‌ها به منظور انعقاد قرارداد با کارگزاران دارای صلاحیت واحدهای ثبتی در دست بررسی و ابلاغ می شود.

انتهای خبر/ https://www.asrehamoon.ir/vdchwmnzi23nm6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها