تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۸
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان از رونمایی بازی «هاتف» در آیین افتتاحیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد.
رونمایی از بازی موبایلی «هاتف» محصول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در رویداد ملی
محمدهادی طهرانی مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری عصرهامون بیان کرد: بازی «هاتف» در سبک تیراندازی یا شوتر اول شخص است و روایتگر نبرد و رشادت سرداران و سربازان دلیر ایرانی از جنگ تحمیلی تا مقابله با تروریست‌های مناطق مرزی است؛ آنجا که حس میهن‌دوستی و عرق وطن‌پرستی مردان و زنان ایرانی زبان زد دنیا می‌شود.
 
وی با بیان اینکه داستان این بازی با کمی الهام‌گیری از اتفاقات واقعی روایت می‌شود، افزود: در یک‌کلام، در "هاتف" تلاش بر دیده‌شدن نعمتی به نام امنیت دارد که در زندگی روزمره از تأثیر آن ممکن است غافل شویم. 
 
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان تصریح کرد: سال گذشته هم از یک بازی و همچنین نرم‌افزار تولید شده در مرکز متنا سازمان فضای مجازی سیستان و بلوچستان در سومین دوره این رویداد ملی رونمایی شده بود.
 
گفتنی است؛ ۲ تیم تولید محتوا از سیستان و بلوچستان در مرحله نهایی رویداد با تیم‌های اعزامی از سایر استان‌ها از ساعت ۱۶ امروز تا ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه به رقابت می‌پردازند و مراسم اعلام برگزیدگان و تجلیل از فعالان فضای مجازی کشور روز چهارشنبه در پایتخت  برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ خ https://www.asrehamoon.ir/vdcizwazut1aw32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها