تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان زابل گفت: بر اثر بارش باران و آب‌گرفتگی معابر در روزهای اخیر در شهرستان زابل نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به ۲۴ منزل مسکونی خسارت‌دیده این شهرستان امدادرسانی کردند.
هلال‌احمر زابل به ۲۴ منزل مسکونی آسیب‌دیده امداد رسانی کرد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، اصغرقورزائی در گفتگو با خبرنگاراوشیدا با بیان اینکه در روز‌های اخیر در منطقه سیستان بارش باران بودیم موجب آب‌گرفتگی معابر و منازل مسکونی شد افزود: ۲ تیم امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زابل به ۲۴ منزل مسکونی که دچار آب‌گرفتگی شده بودند امدادرسانی کردند.

وی تخلیه آب از منازل، توزیع پتو، چادر و سبد غذایی را از جمله خدمات ارائه شده به شهروندان آسیب دیده عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان زابل تصریح کرد: باتوجه‌به طوفان شدید اخیر در منطقه سیستان ۳ هزار ماسک نیز بین شهروندان توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر این شهرستان توزیع شد.

قورزایی همچنین با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این ایام جمعیت هلال‌احمر شهرستان زابل به بیمارانی که توان پرداخت هزینه‌های فیزیوتراپی را ندارند، خدمات رایگان دراین‌خصوص ارائه می‌کند.
 
وی همچنین گفت: دوره‌های آموزشی و مانور‌های آموزشی قبل از بحران برای داوطلبین جوان و نوجوان از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر شهرستان زابل در ایام‌الله دهه مبارک فجر است.
 
انتهای خبر/
  https://www.asrehamoon.ir/vdccspqs02bqpo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما