تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۳
آیین افتتاحیه مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، در لانه جاسوسی سابق و با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
سردار سلیمانی: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، آغازی برای پیمودن مسیر انقلاب اسلامی در عصرجدید است/ معین: رویداد تولیدات دیجیتال بسیج، هوش مصنوعی را به خدمت هوش انقلابی در می‌آورد
 
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، سازمان فضای مجازی بسیج همانند ادوار گذشته؛ امسال نیز در راستای ایجاد نهضت تولید محتوای مردمی دیجیتال ؛ شناسایی استعداد‌های و ظرفیت های مردمی تولید محتوا؛ حمایت از محصولات تخصصی دیجیتال و ارزیابی توان رزم تیم های تولید محتوا مردم پایه اقدام به برنامه ریزی و برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرده است.
 
 
آیین افتتاحیه مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، دقایقی پیش با حضور ۶۰۰ شرکت‌کننده و ۱۱۸ تیم تخصصی از ۳۲استان کشور در لانه جاسوسی سابق و با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.
 
 
 بعد از افتتاحیه، شرکت‌کنندگان در این رویداد بزرگ در ۳ بخش پویانمایی، نرم‌افزار و بازی‌سازی به مدت ۴۸ ساعت به رقابت خواهند پرداخت.
 
رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، آغازی برای پیمودن مسیر انقلاب اسلامی در عصرجدید است/ ضرورت افزایش دامنه فعالیت و تولیدات این رویداد در بخش‌های مختلف فضای مجازی
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با خیر مقدم به گروه های برتر استانی و شرکت کنندگان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سر آغاز یک عصر جدید در تاریخ بشریت محسوب می شود.
 
 وی بیان کرد: عصرهای جدید یعنی دوره‎های جدید در تاریخ بشری زیاد نیستند، همیشه تکرار نمی شود. در دوران گذشته رونسانس در غرب در پایان قرون وستا آغاز یک عصر جدید برای تاریخ بشری بود.
 
 او اظهار کرد: بشریت اگر خود را فارغ از هدایت الهی در دوره رنسانس نمی دانست شاید امروز وضع ساکنان کره زمین بسیار متفاوت بود اما فرهیختگان و نخبگان آن دوره بر اساس فرهنگ غرب و فرهنگی که رنسانس از درون آن جوشیده بود و برآمده بود خود را فارغ از هدایت الهی دانستند و امروز وضع کره زمین و حتی جهان اسلام متاثر از آن دوره است.
 
سردار سلیمانی اظهار کرد: شکل‌گیری رژیم اشغالگر صهیونیستی که غربی‌ها در پی جنگ‌های صلیبی پس از ۱۷۰ سال جنگ نتوانستند به تشکیل یک دولت صهیونیستی جامه عمل بپوشانند.
  
به گفته او، در سایه مکاتب سیاسی برآمده از دل نظریات رونسانس و ۲ جنگ جهانی اول و دوم که قدرت های اروپایی خالقان و پدیدآورندگان جنگ های وحشتناک بودند توانستند با تمسک به همان ابزارهای سیاسی برآمده از درون رنسانس به صورت کاملاً جعلی یک کشور را یک دولت جعلی تشکیل دهد.
  
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک عصر جدید از فرهنگ، هنر و تمدن همراه شد تا با پیشرفت های ارتباطی و فناورانه و تحولاتی که از آن به عنوان دیجیتال و فضای مجازی نام برد.
  
سردار سلیمانی اظهار کرد: ما با استفاده از فناوری‌های ارتباطی و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی باید این دوره را سرعت بخشیم.
 
 وی چیرگی بر مشکلات را ضروری خواند و گفت: ایران اسلامی اهداف بزرگی دارد لذا برای رسیدن به این امر از هیچ چیزی کوتاهی نمی کنیم.
 
 سردار سلیمانی رویدادهای فضای مجازی و حضور شرکت کنندگان در این رویداد را به عنوان بنیانگذاران و پیش قراولان قدرت سایبری مردمی انقلاب اسلامی برای آغاز یک عصر جدید دانست و افزود: باید این نگاه‌ها را تقویت کرد.
 
 وی تقویت خلاقیت ها را ضروری خواند و گفت: با وجود یکایک شما شرکت کنندگان می توانیم یک پیشرفت خوبی داشته باشیم.          
 
مسلم معین: رویداد تولیدات دیجیتال بسیج، هوش مصنوعی را به خدمت هوش انقلابی در می‌آورد/ تحریم گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی را دور می‌زنیم
 
مسلم معین مسئول سازمان  فضای مجازی بسیج در این همایش اظهار داشت: اگرچه زیرساختها و زمین بازی در فضای مجازی را دشمن تعریف کرده است اما تفکر بسیجی، مولد و مبدع راه‌های میانبر است
 
وی افزود: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، مردمی‌ترین بستر برای ابداع راه‌های میان‌بر برای دور زدن تحریم گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی است.
 
معین خاطر نشان کرد: تولیدات دیجیتال مردمی بسیج، همان پل فجرهایی هستند که مخلصانه و مبتکرانه ما را از محاصره سیل خروشان و سهمگین محتوای دشمن در فضای مجازی، عبور خواهند داد
 
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج اضافه کرد: بسیجی‌ها در فضای مجازی هر روز در حال زدن پل و معبرهایی از جنس پل فجر روی اروند در دفاع مقدس، بر روی انبوه محتواهای بیگانه هستند تا فضای سانسور و تحریم گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی شکسته شود
 
وی با بیان اینکه بسیج در حوزه بازی و فناوریهای مرتبط با آن جایگاه خود را در میان باشگاه بازی‌سازان بزرگ دنیا تثبیت کرده است، گفت: شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی امروز موفق شده اتوبان یکطرفه تولید پیام و محتوای دشمن را در فضای مجازی به میدان نبرد متقابل تبدیل کند و تحریم این شبکه، آن هم پس از سه ماه نبرد «نفر با ربات» در اغتشاش و آشوب فضای مجازی، علامت موفقیت در این نبرد نابرابر است
  
معین افزود: اعضای شبکه مردمی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج، عناصری خلاق، هوشمند، هنرمند، بصیر و در عین حال آتش به اختیار هستند نه مانند شبکه رباتیک دشمن، مشتی ماشین انسان‌نما که دهانشان به همان سمتی می‌چرخد که جیبشان به همان سمت است.
  
 مسئول سازمان فضای مجازی بسیج افزود: ما در بسیج اثبات کردیم اراده بسیجی هوشمند حاضر در میدان تولیدات دیجیتال، توان غلبه بر هر هوش مصنوعی را دارد.
 
وی افزود: رویداد تولیدات دیجیتال بسیج می‌تواند و باید به نقطه تلاقی هوش مصنوعی با هوش انقلابی و جهادی هنرمند بسیجی تبدیل شود.
 
معین اضافه کرد: هوش مصنوعی اگر در خدمت هوش انقلابی هنرمند بسیجی درآید، قطعاً محاصره تبلیغاتی دشمن شکسته شده و هیچ ابررسانه نظام استکبار هم‌توان مقابله با آن را نخواهد داشت.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcdfk0fkyt0kn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها