تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۸
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

ساخت ۴ هزار و ۱۷۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان توسط بنیاد مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ساخت چهارهزار و ۱۷۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر این استان توسط این اداره کل در حال انجام است.
ساخت ۴ هزار و ۱۷۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان توسط بنیاد مسکن
 
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، مصطفی بیک مداح در حاشیه بازدید مدیرکل طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از طرح‌های در دست اجرای طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان بیان کرد: از مجموع واحدهای در دست‌ساخت این طرح توسط بنیاد مسکن استان سه هزار و ۲۴۲ واحد در مرحله اجرای فونداسیون، ۸۰۰ واحد در مرحله اسکلت و ۴۵۰ واحد در مرحله سفت‌کاری قرار دارد.
 
وی تأکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان به‌عنوان یکی از کارگزاران اجرای طرح نهضت ملی مسکن ساخت واحدهای مسکونی این طرح را در شهرها و روستاها در دولت سیزدهم برعهده گرفته که نیمی از آنها در روستاها و نیمی دیگر در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر به‌صورت ویلایی در حال اجراست.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه در کنار تسهیلات بانکی تعیین شده برای متقاضیان نهضت ملی مسکن مشارکت به‌موقع و حضور متقاضیان مؤثر است که با تأمین سهم آورده خود می‌توانند نقش مؤثری در سرعت بخشی روند اجرای پروژه‌های مسکن داشته باشند، تصریح کرد: با تأمین به‌موقع سهم آورده متقاضیان و نیز با پرداخت به‌موقع تسهیلات بانکی، شتاب بیشتری در اتمام عملیات اجرایی صورت خواهد گرفت.
 
مهدی محمدی مدیرکل طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور پیشرفت فیزیکی طرح‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان را مطلوب ارزیابی کرد و از تلاش‌های صورت‌گرفته در این استان برای تحقق اهداف این طرح مهم ملی قدردانی کرد.
 
انتهای خبر/ س
 
 
  https://www.asrehamoon.ir/vdcgxn9quak9ny4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما