تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۹
سفیر ایران در کابل دیروز در جمع خبرنگاران و رسانه های افغانی اظهار کرد: ما مرزی میان ایران و افغاانستان قائل نیستیم.
چرا ما مرزی میان ایران و افغانستان قایل نیستیم!!؟
به گزارش عصرهامون: سفیر ایران در کابل که دیروز در جمع خبرنگاران و رسانه های افغان حاضر شده بود با اشاره به حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان گفت: مسئله ی ما وجود نیروهای آمریکایی و صهیونیستی در افغانستان است، اگر آمریکایی ها در افغانستان نبودند ما مرزی میان ایران و افغانستان قائل نبودیم و اصلا مرزی وجود نداشت.
درحالی آقای سفیر چنین سخاوتی به خرج می دهند که اکثر بمب های انتحاری و حتی خود تروریست هایی که بوسیله ی بمب خود و مردم بیگناه را به کام مرگ می فرستند از این مرز وارد ایران می شوند، از طرفی بسیاری از گروگان های ایرانی که بعدها در خاک افغانستان به شهادت رسیده یا با پرداخت مبالغ هنگفت و ماه ها زجر و شکنجه آزاد شده اند مصائب عبور از این مرز را چشیده اند.
عبور سالیانه چندین تن مواد مخدر از این مرز و نابودی هزاران خانواده ی ایرانی مزید برعلت است.
آیا برق فلش دوربین های افغانی چشمان آقای سفیر را برتمام این جنایت ها بسته است که با اغماض و پرده پوشی ساخت دیوار در مرز را اشتباه تلقی نموده و درصدد بدست آوردن دل افغان ها برآمده است؟
آقای ظهره وند باید برای خانواده ی شهدای مسجد جامع، مسجد علی بن ابیطالب، پاسگاه سراوان،تاسوکی و هزاران هزار پدر و مادری که پرپر شدن جوان خود را به چشم دیده اند توضیح دهد که با مشورت کدام مقام مسول و کدام کارشناس مسائل استراتژیک سر خود را بالا گرفته و در مقابل دوربین های رسانه ای جهان اینچنین خون شهیدان را پایمال می کند.
گفتنی است؛ این توضیحات آقای سفیر بدلیل تیراندازی مرزبانان غیور ایرانی به سمت قاچاقچیان انسان در مرز ایران و افغانستان بوده است، قاچاقچیانی که در پوشش کارگران مهاجر، قصد ورود غیرقانونی به خاک ایران را داشته اند.
انتهای پیام/5696 https://www.asrehamoon.ir/vdcbu5b5prhba.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما