کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عدم تمایل مردم استان به اصلاح طلبان و حامیان آنها/

جلسه ۱۰۰ نفری حامیان هاشمی در زاهدان

25 ارديبهشت 1392 ساعت 11:55

پیامکی که به صورت انبوه مبنی بر نشست هم اندیشی انتخابات توسط حامیان هاشمی در مرکز استان سیستان و بلوچستان به صورت گسترده منتشر شد که نتیجه آن شرکت حدود ۱۰۰ نفر در این نشست بود.


به گزارش عصر هامون، روز گذشته(سه شنبه) پیامکی با این مضمون"از جنابعالی دعوت می شود در نشست هم اندیشی انتخابات که در ساعت ۸ شب در خانه کارگر زاهدان برگزار می شود شرکت نمائید لطفا اطلاع رسانی شود" در سطح شهر زاهدان به صورت گسترده ارسال و منتشر شد.
بنابر این گزارش در ادامه با برگزاری این جلسه که حدود ۱۰۰ نفر از فرهنگیان اصلاح طلب استان سیستان و بلوچستان شرکت کرده بودند سخنانی با مضامین پیش بینی هاشمی در انتخابات و هاشمی ناجی ملت است مطرح شد که ناخواسته ذهن مخاطب را به انتخابات ۸۸ و حواشی آن نزدیک می کرد.
نکته قابل توجه این نشست اختلاف نظر بین حاضران در انتخاب مسئول ستاد هاشمی رفسنجانی در استان بود که این اختلاف جلسه را به محلی برای جدال حاضران تبدیل کرد.
مسئولین برگزاری این نشست با سخنانی برای تلقین حاضران، سعی در بزرگنمائی هاشمی داشتند که طرح سخنانی در آن قابل تامل است.
ابن نشست با وجود اطلاع رسانی گسترده بین اعضای اصلاح طلب استان سیستان و بلوچستان با استقبال کمی روبه رو شده که نشان دهنده عدم تمایل مردم استان به اصلاح طلبان و حامیان آنها است.
انتهای پیام


کد مطلب: 261

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/261/جلسه-۱۰۰-نفری-حامیان-هاشمی-زاهدان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir