تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۷
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیشرفت و توسعه استان و حل مشکلات مردم و دستگاههای اجرایی نیازمند تعامل میان مدیران و مسوولان ادارات و نهادها و عموم مردم است.
برخی مشکلات موجود در کشور و استان به سبب اعمال سلیقه ها به وجود آمده است
به گزارش عصر هامون، حاتم ناروئی در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تعامل و هماهنگی مبتنی بر قانون باید میان قوای سه گانه و مجموعه دست اندکاران دستگاههای مختلف اجرایی وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی مشکلات موجود در کشور و استان به سبب اعمال سلیقه ها به وجود آمده است که در این زمینه دستگاههای نظارتی و بازرسی نقش بسیار مهمی دارند و باید از این قبیل اقدامات جلوگیری کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: سلیقه ها باید مورد احترام قرار گیرند البته سلیقه، قانون و حکم نیست اما بهتر است با تعامل و هماهنگی و دقت نظر لازم از سلیقه های مختلف و سالم به خوبی استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: حضور و نظارت دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی ضروری و لازم است و ما نیز بر فعالیت آنها تاکید داریم.

ناروئی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان با وجود داشتن افزون بر ۱۱درصد از گستره کل کشور و منابع و امکانات خدادادی فراوان بایستی در ردیف استانهای برخوردار قرار گیرد.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم گفت: دیدار چهره به چهره با ۴۵۰ نفر مراجعه کننده در یک روز در استانداری و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان نشان دهنده توجه ویژه به مردم و ارتباط نزدیک میان مردم و مدیران استان است که امیدواریم این روند با جدیت ادامه یابد.

استاندار تصریح کرد: تمامی مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی باید با تعامل و هماهنگی و تلاش مضاعف در حل مشکلات مردم گام بردارند.

وی از تاسیس دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در استان ابراز خرسندی کرد و گفت: فعالیت این دفتر و تعامل و هماهنگی میان مدیران و دفتر دیوان عدالت اداری می تواند کمک قابل توجهی به دستگاههای اجرایی باشد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری رییس دیوان عدالت اداری کشور، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی استان حضور داشتند.

انتهاي پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcb.0bfurhb0siupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما